Mihajlovićeva: Prepolovljen broj stradanja mladih u saobraćaju

Potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović kaže da je kampanja “Biram život” dala rezultate i da je u junu i julu za 50 odsto smanjen broj nastradalih mladih u saobraćajnim nezgodama u Srbiji u odnosu na isti period prošle godine. Priznanje za podršku kampanji "Biram život" dobio je i RTS.

Potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović ističe da je u periodu od dva meseca spaseno 20 mladih života, prenosi Tanjug.

Mihajlovićeva je u Skupštini grada uručila priznanja i zahvalnice partnerima i medijima koji su podržali akciju "Biram život".

Ministarka je zahvalila medijima i partnerima poručivši da treba svi zajedno da nastave na podizanju svesti mladih za veću bezbednost u saobraćaju.

Upozorava da je u prethodnih 10 godina u Srbiji nastradalo više od 18.000 ljudi, kao i da je u istom periodu nastradalo više od 280 dece.

Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Agencija za bezbednost saobraćaja sproveli su javnu kampanju "Biram život" u cilju podizanja svesti i podsticanja mladih na bezbednije ponašanje mladih u saobraćaju.

Kampanja u medijima počela je uz autentičnu ispovest Milice Jokić-jedne od preživelih u teškoj saobraćajnoj nezgodi na Adi Huji koja je u novembru 2014. odnela tri mlada života.

Kampanja je nastavljena skrivenom kamerom sa poznatim mladim glumcima.

Mihajlovićeva je istakla da takve kampanje nije moguće sprovesti bez učešća štampanih i elektronskih medija.

Dodaje da su mladi posebna kategorija vozača, s obzirom da su energični i misle da sve mogu i najavila da će u narednom periodu biti organizovano još puno aktivnosti.

Vršilac dužnosti direktora Agencije za bezbednost saobraćaja Milan Božović je zahvalio potpredsednici vlade što je prva pokrenula pitanje i brigu za bezbednost mladih u saobraćaju.

Glavna ideja kampanje je bila da se nizom različitih aktivnosti skrene pažnja javnosti i pozovu mladi, njihovi roditelji, profesori, predstavnici lokalnih samouprava i nadležni organi da se pridruže inicijativi, deluju preventivno kako bi se mladim predočile opasnosti u saobraćaju.

Priznanja su dobili i RTS, TV Pink, TV B92, TV Prva, RTV, Studio B, CAS medija, Moja TV, SAT medija grupa, Kurir, Blic, Sinepleks, kao i organizatori festivala Egzit, Love festa, Bir festa i Grad Zrenjanin kao organizator Dana piva.

Zahvalnice su, pored Tanjuga, dobili Večernje novosti, Danas, Telegraf, Informer i Srbija danas.

Posebna priznanja su dobili ambasadori kampanje glumci Ivan Mihailović, Bojan Perić, Tamara Dragičević i Brankica Sebastijanović koji su bili akteri skrivenih kamera u cilju promocije bezbedne vožnji.

Pored promotivnih spotova, održana su i četiri javna časa za srednjoškolce u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu, a promocije bezbedne vožnje su nastavljene na muzičkim letnjim festivalima za mlade.

Mihajlovićeva je u okviru kampanje uputila pisma svim srednjim školama u Srbiji i održala sastanak sa gradonačelnicima i predstavnicima opština u Srbiji, kako bi dodatno podstakla da se lokalna sredstva namenja bezbednosti u saobraćaju troše za tu namenu.

 

broj komentara 0 pošalji komentar