TV feljton -Vitorio Storaro – Svetlost i senk

„Kultura je veoma lepa ako se pojedinačno analizira. Svaka u sebi nosi svojstvenu lepotu. Ali ja sam snimajući filmove uvek težio da tražim univerzalan simbol. Onaj za koji nije važno gde se manifestuje. Koristio sam se geografijom, osvetljenjem, bojama i kulturom određene zemlje“, rekao je za našu televiziju Vitorio Storaro italijanski filmski snimatelj i direktor fotografije, koji je 2006. godine boravio u Beogradu, gde je bio angažovan na snimanju filma „Karavađo“ reditelja Anđela Logonija.

Direktor fotografije raskošnog opusa, ovenčan sa čak tri Oskara za fotografiju kultnih filmova „Apokalipsa sada" (F.F.Kopole 1979.) „Crveni" (Vorena Bitija 1981.) i „Poslednji kineski car" (B.Bertolučija 1987.), fascinantnu karijeru započeo je 60-tih godina , a svi filmovi na kojima je od tada do danas radio, i od kojih su skoro svi nagrađeni najvišim filmskim priznanjima, svrstali su ga među 10 najvećih filmskih snimatelja na svetu. Pred kamerama naše televizije Vitorio Storaro govorio je o viđenju filmske i umetnosti uopšte, o svom radu i stvaralaštvu. Razgovor prate odlomci ostvarenja,sada već uvrštenih u filmsku antologiju sveta, zahvaljujući njegovom njegovom neverovatnom talentu i umeću.

Autorka Maja Skovran

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се