Суперхероји медијске писмености - Рекламирање

Јован је врло задовољан самоувидом да му је важно то шта други мисле о њему а не ко је он заиста. У настојању да постане особа каква ће се допасти другима потпада под утицај хипнотишућих рекламних порука које управо то обећавају. Томе у многоме доприноси количина рекламе које искачу из свих дигитални уређаја које користи.

Међутим, моћ медија који се користе у рекламне сврхе, Милеава и Јована покушавају да употребе у племените сврхе. Налазе врло корисне примере дистрибуције важних порука путем медија, које могу да заштите појединце, страновништво и угрожене мањинске групе.

На крају, Јовану отвара очи нико друго до бистра девојчица која не хаје за свет са екрана већ ужива у овом реалном, позивајући Јована да се заједно играју.

ТВ серија "Суперхероји медијске писмености" се састоји из играних, анимираних и документарних сегмената. Намењена је деци и младима, али и општој популацији. Дакле, и дигиталним урођеницима као и дигиталним досељеницима
Милева - Борка Томовић
Јована - Доротеа Ђанетаки
Јован - Лука Пешић
Уредница серије: Јелена Мицић
Сценариста и редитељ: Илија Гајица

Коментари

Nena
Мамурлук – како преживети дан после
Cigarete
Шта ми се догађа с организмом кад престанем да пушим?
Decija evrovizija
Дечја песма Евровизије
ablacija
Шта је превенција за изненадне болести
Gdjj
Комшије