ТВ фељтон – Виторио Стораро- Светлост и сенка

„Култура је веома лепа ако се појединачно анализира. Свака у себи носи својствену лепоту. Али ја сам снимајући филмове увек тежио да тражим универзалан симбол. Онај за који није важно где се манифестује. Користио сам се географијом, осветљењем, бојама и културом одређене земље“, рекао је за Телевизију Београд Виторио Стораро италијански филмски сниматељ и директор фотографије, који је 2006. године боравио у Београду, где је био ангажован на снимању филма „Каравађо“ редитеља Анђела Логонија.

Директор фотографије раскошног опуса, овенчан са чак три Оскара за фотографију култних филмова „Апокалипса сада" (Ф.Ф.Кополе 1979.) „Црвени" (Ворена Битија 1981.) и „Последњи кинески цар" (Б.Бертолучија 1987.), фасцинантну каријеру започео је 60-тих година , а сви филмови на којима је од тада до данас радио, и од којих су скоро сви награђени највишим филмским признањима, сврстали су га међу 10 највећих филмских сниматеља на свету. Пред камерама наше телевизије Виторио Стораро говорио је о виђењу филмске и уметности уопште, о свом раду и стваралаштву. Разговор прате одломци остварења,сада већ уврштених у филмску антологију света, захваљујући његовом његовом невероватном таленту и умећу.

Ауторка Маја Сковран

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се