ТВ фељтон: Слободан Рељић

У измењеном друштвеном и културном контексту успоставља се другачија улога медија. Слободан Рељић, новинар, некадашњи главни и одговорни уредник НИН-а, данас универзитетски професор, бави се улогом медија у својој књизи Криза медија и медији кризе, која је била повод за разговор и пресек о стању у медијима у раном XXI веку.

Као ударна песница корпоративног капитала, савремени медији променили су и улогу новинара. Новинарству више није потребан новинар који мисли, већ који иде по мишљење, каже Слободан Рељић. Укинут је и заједнички фронт новинара и грађана. Вест, основни производ медија идеолошки је одавно натопљена потребним садржајем, затим потпуно комерцијализована, што ју је изгурало у сферу забаве, јер забава стиже до највећег броја потрошача и доноси највеће профите. Медији кризе све мање су средства информисања у функцији грађана, а све више индустрија свести.
Слободан Рељић говори и о третману интелектуалца у савременим медијима, који је сведен на друштвену маргиналност. Простор за слободно мишљење мери се промилима, интелектуалци га све мање имају, да би дали адекватне одговоре на изазове времена. У планетарној индустрији свести, лаж све више постаје стандард.
Уредник и водитељ: Војка Пајкић Ђорђевић

реприза, 23.август у 05:03 и 13:03

Коментари

Re: Poreklo
Чије гене носе народи у региону
Imam novcic od 1 centa dole je vrednost ponudjena 6000 dinara
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Imam mali novcic 1 cent
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Косовски вез
Нематеријална културна баштина Србије – косовски вез
Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара