уторак, 24.07.2018, 17:26 -> 13:43
Коридори
Летња туристичка сезона је у пуном јеку. Многи ће, да би до жељене дестинације стигли што пре, користити авио превоз као најбржи и најбезбеднији. Аеродром "Никола Тесла" Београд и даље доминира у региону. Већ 2 године узастопно бележи повећање броја путника.
Сезону, поред авио-компанија спремно дочекује и Контола летења Србије и Црне Горе - СМАТСА, која ове године планира да започне нове пројекте чији циљ није само развој београдског аеродрома, већ и читаве мреже мањих аеродрома у Србији који ће бити покривени најсавременијом опремом за навигацију ваздухоплова. Контроли летења Србије и Црне Горе СМАТСА Европска инвестициона банка одобрила је кредит у износу од 45 милиона евра који ће бити искориштен за модернизацију како би се испунили европски стандарди и успоставило јединствено европско небо.
Екипа емисије Коридори забележила је радове на тренутно највећем градилишту у нашој земљи кад је реч о железничкој инфраструктури. У току су радови на израдњи брзе пруге од Београда до мађарске границе којом ће возови саобраћати брзином до 200 km/h. Најтеже и најзахтевније градилиште, на делу трасе између Београда и Новог Сада, је у месту Чортановци где се граде вијадукт и тунел, по својим карактеристикама и величини јединствени објекти железничке инфраструктуре у нашој земљи.
У склопу путне модернизације у Републици Србији, а имајући у виду тенденције у свету, министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре у сарадњи са ЈП "Путеви Србије" наставља даљу реализацију пројекта инсталирања нових уређаја за пуњење електроаутомобила на кључним тачкама на ауто-путевима у Републици Србији. Према проценама које су рађене у свету, да би се одговорило на технолошке изазове у саобраћају, Србија би до 2020. године требало да има око 1000 места за пуњене електричних и хибридних возила.
Уредник емисије је Горан Маслар.
Коментари