Како се квари, а како поправља диференцијал

Када неко каже "диференцијал“, многи прво помисле на теренце и на вожњу ван асфалта. Међутим, права истина је да сваки аутомобил има диференцијал и без тог склопа тешко да бисмо возилима могли лако да управљамо.

Зато је екипа емисије САТ решила да једну емисију посвети овом склопу и разреши све недоумице. Чему служи, како ради, шта у њему може да се поквари, који кварови не могу да се отклоне и наравно, колика је цена поправке.

Актуелна тема којој су такође посветили минуте емисије јесте прича о исељењу музеја аутомобила и његовом гашењу. Шта ће бити са јединственим експонатима и да ли им има спаса или ће све отићи у заборав?

У рубрици "Представљамо“ тестирали су нови лексус "LBX“.

Уредник и водитељ је Младен Алвировић.

Реприза емисије је недељом у 00.45 ч на Првом програму.

 

 

САТ САТ

Autor:
Младен Алвировић

Сви који траже актуелну и, пре свега, корисну информацију из области саобраћаја, аутомобилизма и туризма већ пуних 30 година окупљени су око емисије САТ, емисије и за возаче и за пешаке. [ детаљније ]

Коментари

Nena
Мамурлук – како преживети дан после
Cigarete
Шта ми се догађа с организмом кад престанем да пушим?
Decija evrovizija
Дечја песма Евровизије
ablacija
Шта је превенција за изненадне болести
Gdjj
Комшије