Катализатор и ДПФ - ко остаје без регистрације због грешке у закону?

У јулу следеће године почиње пуна примена нових прописа о техничким прегледима. Ти прописи важе већ пуне две године, али је мерење издувних гасова, као елиминациони фактор, било одложено.

САТ САТ

Autor:
Младен Алвировић

Сви који траже актуелну и, пре свега, корисну информацију из области саобраћаја, аутомобилизма и туризма већ пуних 30 година окупљени су око емисије САТ, емисије и за возаче и за пешаке. [ детаљније ]

То значи да многи возачи следеће године неће моћи да прођу технички преглед и региструју своје возило и то не зато што имају неисправан аутомобил, већ зато што у прописима постоје две велике нелогичности које нико до сада није приметио. Данашња емисија открива о којим проблемима се ради, али и на који начин то може да се реши.

Такође, баве се и анализом једног од највећих проблема у вези са издувним гасовима возила у Србији. Стање ДПФ филтера и катализатора на нашим половним возилима је прилично лоше, а екипа САТ-а је направила истраживање да ли ти системи могу да се очисте, поправе и замене, да ли се кваре и да ли аутомобили без ДПФ филтера могу да прођу технички преглед.

У рубрици Представљамо тестирали су пежо "2008".

Уредник и водитељ је Младен Алвировић.

Реприза емисије је петком у 14.00 на Другом програму.

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом