САТ: Како се квари, а како поправља диференцијал

Када неко каже "диференцијал“, многи прво помисле на теренце и на вожњу ван асфалта. Међутим, права истина је да сваки аутомобил има диференцијал и без тог склопа тешко да бисмо возилима могли лако да управљамо.

 

Зато је екипа емисије САТ решила да једну емисију посвети овом склопу и разреши све недоумице. Чему служи, како ради, шта у њему може да се поквари, који кварови не могу да се отклоне и наравно, колика је цена поправке.

Како се квари а како поправља диференцијал
Како се квари а како поправља диференцијал

Актуелна тема којој су такође посветили минуте емисије јесте прича о исељењу музеја аутомобила и његовом гашењу. Шта ће бити са јединственим експонатима и да ли им има спаса или ће све отићи у заборав?

Исељење музеја аутомобила
Исељење музеја аутомобила

У рубрици "Представљамо“ тестирали су нови лексус "LBX“.

Представљамо Лексус LBX
Представљамо Лексус LBX

Уредник и водитељ је Младен Алвировић.

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом