Креативне индустрије: Аудио, видео, радио и ТВ, 8-10

На себи својствен начин, са доста проживљеног и личног, аутор истражује тему телевизије. У томе му помаже занимљива, креативна и оштроумна Маја Узелац која својим поимањем медија и својим активностима у оквиру слике и тона доноси аутентично и, рекло би се, савремено виђење телевизијске комуникације и естетике.

Креативне индустрије: Аудио, видео, радио и ТВ, 8-10 Креативне индустрије: Аудио, видео, радио и ТВ, 8-10

Борис Миљковић ће разматрати, осим готово култног Културног нокаута и нови Мајин рад, Триптих који ће на велика врата увести Констракту и њен In corpore sano наступ који обележава, ракло би се, ренесансу креативног представљања поп музике и сасвим изненада покреће тема за које смо мислили да су нестале најездом јефтиних слика и звукова.

У овој причи, као и обично, улогу има и др Милена Драгичевић Шешић са својом теоријском потком актуелне теме.

Производња: Редакција културног програма

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом