УНЕСКО Недеља медијске писмености - Шта кажу истраживања: Нова писменост у новом добу

Промене су око нас. Оне су заштитни знак новог доба. Миленијалци су одрастали уз неколико ТВ станица,које нису чак ни емитовале 24 сата програма,и сателитском антеном (ако су имали среће, док млади од 12. године одрастају уз мобилни телефон. И на њему имају свет на длану

Интернет је велика предност. Интернет је и изазов за нову писменост. За младе је то заједница вредности, за старе непознаница и оправдање за бројне неуспехе. За огромну већину то је неминовност и шанса за нове бизнис моделе. Медијски пејзаж је драматично промењен и мења се и неколико пута годишње. Пре три године смо обасипани студијама о миленијалцима и док већина популације није разумела ко су они, дошла је генерација З. Неко каже и тачскрин генерација. Сналажење у фрагментираном медијском окружењу, уз доступност технологија и нових друштвених мрежа, трајно мења и наше медијске навике. Уз све предности, сналажење без способности за разумевањем, може да доведе до бројних изазова.

Модераторка: Нада Гогић

Гости: Роберт Чобанм оснивач и председник Color Press Group, Ана Мирковић, психолошкиња и директорка Digital Communication Institut, Вања Бахиљ, копирајтерка и колумнисткиња, Бојан Клачар, истраживач и извршни директор Цесида.

Реприза, 31. октобар у 03:55

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом