УНЕСКО Недеља медијске писмености - Шта кажу истраживања: Нова писменост у новом добу

Промене су око нас. Оне су заштитни знак новог доба. Миленијалци су одрастали уз неколико ТВ станица,које нису чак ни емитовале 24 сата програма,и сателитском антеном (ако су имали среће, док млади од 12. године одрастају уз мобилни телефон. И на њему имају свет на длану

Интернет је велика предност. Интернет је и изазов за нову писменост. За младе је то заједница вредности, за старе непознаница и оправдање за бројне неуспехе. За огромну већину то је неминовност и шанса за нове бизнис моделе. Медијски пејзаж је драматично промењен и мења се и неколико пута годишње. Пре три године смо обасипани студијама о миленијалцима и док већина популације није разумела ко су они, дошла је генерација З. Неко каже и тачскрин генерација. Сналажење у фрагментираном медијском окружењу, уз доступност технологија и нових друштвених мрежа, трајно мења и наше медијске навике. Уз све предности, сналажење без способности за разумевањем, може да доведе до бројних изазова.

Модераторка: Нада Гогић

Гости: Роберт Чобанм оснивач и председник Color Press Group, Ана Мирковић, психолошкиња и директорка Digital Communication Institut, Вања Бахиљ, копирајтерка и колумнисткиња, Бојан Клачар, истраживач и извршни директор Цесида.

Реприза, 31. октобар у 03:55

Коментари

Re: Poreklo
Чије гене носе народи у региону
Imam novcic od 1 centa dole je vrednost ponudjena 6000 dinara
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Imam mali novcic 1 cent
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Косовски вез
Нематеријална културна баштина Србије – косовски вез
Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара