Čitaj mi!

Čemu šminka ispod kovid-maske

Koronavirus pogađa i tamo gde bismo mu se najmanje nadali, pa tako najnovije istraživanje kompanije „Nilsen”, globalne firme za ispitivanje javnog mnenja, pokazuje da je zbog mera ograničenja u vreme pandemije, drastično opala kupovina kozmetičkih proizvoda, pre svega, šminke.

Kako prenosi dnevni list Il Manifesto kupovina karmina opala je za 24 odsto na svetskom nivou, a prodaja šminke za oči je smanjena za deset procenata. 

Ova razlika, prema autoru članka, može se objasniti i činjenicom da ispod zaštitne maske karmin na usnama može prouzrokovati samo štetu, razmrlja se po licu i uprlja masku, a nakarminisana usta, ionako se ne vide.

Za kozmetiku ulepšavanja najgori su, kao i za većinu nas, bili meseci totalnog karantina.

Od januara do juna ove godine prodaja ruža za usne je smanjena za čak 60 odsto, a u isto vreme prodavalo se skoro 30 odsto manje šminke za oči nego u isto vreme prošle godine.

Ove podatke svetske grupe za ispitivanje javnog mnenja potvrđuje i istraživanje koje je u protekla dva meseca sprovela italijanska nacionalna asocijacija proizvođača kozmetike.

Istraživanje na to ukazuje da će italijanski proizvođači kozmetičkih preparata zbog smanjenog izvoza izgubiti 15 odsto prihoda u odnosu na prošlu godinu.

Jasno je, zaključuje autor članka, da ženama zatvorenim u kućama zbog karantina nije bilo važno da se, uz pomoć kozmetičkih preparata, učine sebi a i drugima lepšim.

A moguće je, zaključuje novinar, da žene koje su u vreme karantina kod kuće bile rastrzane između rada na daljinu, brige o deci i kući, jednostavno nisu imale vremena da misle i na to kako da lepše izgledaju.

div id="adoceanrsvdcfhklggd">