Reklama kao mamipara

Da li ste znali da o kupovini racionalno razmišljamo samo u prvih nekoliko minuta od kako smo ušli u prodavnicu?

Kasnije naš racio zamenjuje „omamljenost” proizvodima koji nas okružuju i time šta bismo još mogli dodati u korpu. Tome veoma pomažu reklame iza kojih stoje vrlo detaljno razrađene strategije koje motivišu kupca da pazari još više, ili ono što nije hteo tom prilikom. Pored reklama, ulogu igra i enterijer tržnih centara i raspored artikala u radnjama. Kao što iza marketinga stoji ozbiljno promišljen sistem koji navodi kupca na trošenje novca, tako i sam kupac može da se odupre, ukoliko samo obrati pažnju na neke stvari.

U nastavku emisije se bavimo i drugačijim temama, muzikom pre svega. Čućete priče o pesmama, zanimljive događaje iz sveta muzike koji su se desili na današnji dan, kao i pola sata „domaćica”. Pred kraj emisije, sa beogradskih ulica, javlja se reporterka Jovana Zec.

Voditelj Ružica Vrhovac

Поподневна Летња башта Поподневна Летња башта

Autor:
Београд 202

До јесени, отварамо врата Летње баште! Теме које највише волите да чујете, али са ведријим, опуштенијим и забавнијим освртима. [ детаљније ]

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво