Читај ми!

Татјана Мандић Ригонат и Милан Миловановић

Гости у Маскама су редитељка Татјана Мандић Ригонат и драмски писац Милан Миловановић.

На сцени „Александар Поповић" Театра Вук у Београду пре два дана премијерно је изведена представа „Венера у крзну" Дејвида Ајвса у режији Татјане Мандић Ригонат. У драми „Венера у крзну" Ајвс реконтекстуализује истоимени роман Захера Мазоха из 19.века и користи га, како каже редитељка, као грађу за компоновање вишеслојне савремене позоришне приче која преиспитује тему мазохизма, односе доминације и покоравања, позиције и игре моћи на више нивоа и планова. И роман и драма били су инспирација многим уметницима, од Франца Кафке до Луа Рида, а у данашњим Маскама чућемо шта је била инспирација редитељки Татјани Мандић Ригонат. Њена друга представа, „Балкански шпијун" по тексту Душана Ковачевића, изведена је 14. априла у Народном позоришту у Београду јубиларни педесети пут.

На анонимном конкурсу за најбољи драмски текст „Бранислав Нушић" Удружења драмских писаца Србије две године заредом побеђују драме Милана Миловановића, драмског писца из Новог Сада. Драма „Анестезија" била је најбоља 2019. године, а 2020. године драма „Бесмртник". У образложењу жирија о драми „Бесмртник", између осталог, пише да аутор у њој „универзалну тему смештену ᾿негде на маргинама Европе᾿, о власти, моћи, пријатељству, љубави, прељуби, доследности и превари, са благом аромом античких трагедија и шармом шекспировских заплета, представља на свеж и оригиналан начин".

Уредник и водитељ емисије је Гордана Ђурђевић.

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се