Знакови

У галерији "Луцида" новом серијом радова под називом "Угаоне гарнитуре", београдској публици се представио Игор Антић, који већ дуго времена борави и ради у Паризу.

И на овој изложби, специфичним и идејним и визуелно-техничким поступком, Антић разматра положај културе и ументости у друштву, али истовремено и улогу самог ствараоца. Стварајући од дрвених коцки са словима различите облике који на вербалном нивоу причају вицеве о ументости, а на визуелном заузимају ћошкове и углове галерије, Игор Антић парадигматски указује на положај уметности у друштву и поставља питање: "Да ли уметност данас, као угаона гарнитура, треба да буде нешто 'удобно' иначе, ако 'жуља', треба је одбацити или заменити?"

Игор Антић припада оној генерацији уметника која је на прелазу из осамдесете у деведесете године XX века значајно изменила парадигму уметности. Веома брзо по завршетку новосадске академије одлази у Париз на усавршавање, и фактички остаје тамо, али је веома присутан на нашој сцени, превасходно војвођанској. У свом изразу негује тзв рад in city, који подразумева идејно и визуелно усклађивање с простором и контекстом презентације.

Уредник и водитељ Знакова: Сава Ристовић

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се