број коментара 12 Пошаљи коментар
(недеља, 21. јул 2019, 08:04)
anonymous [нерегистровани]

A sta je sa silnim uredjajima koji su ostali na mesecu?

Uredjaja za ispitivanje mesecevog tla, laserskih meraca za rastojanje Mesec-Zemlja, seizmografi i mnoga druga oprema koja je navodno ostala. Sta je sa delom modula koji je ostao na mesecu koji je sluzio za "sletanje" ? To je vrlo robusan deo sa raketnim motorima za spustanje kapsule u kojoj su se nalazili astonauti i koji se ne vraca nego ostaje na mesec za sva vremena... Posto su se spustali na vidljivoj strani meseca, jakim teleskopima bi trebalo da se delovi modula za spustanje vide ali nema ih nigde.

(недеља, 21. јул 2019, 09:01)
anonymous [нерегистровани]

Зашто

Зашто се придружујете испирању мозга и америчкој лажи, свако ко имало користи логику, а у основној школи је имао физику као предмет зна да је то немогуће. Људи немају енергијет ј. горива да дођу до Месеца, а чак да постоји енергија да дођу до Месеца, нема енергије за повратак, ни сад, камо ли пре 50 година.

(недеља, 21. јул 2019, 09:51)
Justicija [нерегистровани]

Зашто људи не верују да су Американци били на месецу?

Па једноставно. Толико се накупило њихових очигледних лажи и превара, да се то једноставно само од себе намеће… Нема места ни простора, а ни времена да овде износим све америчке очигледне лажи и преваре.

(недеља, 21. јул 2019, 09:55)
Justitia [нерегистровани]

Lopov = Lazov = ...

Кинези имају једну стару изреку која гласи: “Очима верујем, ушима не верујем”…
Јадни кинези нису ни сањали да ће телевизија бити пронађена са којом могу и очи да се лажу. Али лопови ко лопови, увек превиде неке ствари у крађи и буду ухваћени. Тако и овом приликом. Пошто су се спустили на видљивој страни месеца, јаким оптичким телескопима може да се јасно виде сви предмети који су након повратка остали. Највећи предмет који је оста је део модула за спуштање који остаје на месецу за сва времена. О модулима ни трага ни гласа… Треба да их има онолико колико пута су се спустили на месец било астронаути било роботи. Поред ракетног модула који као доказ остају на месецу за сва времена, требало би да стоји и ова застава. Ни ње нема нигде… Као да је неко без трага дошао и све покупио.
Према томе, “Ако коза лаже, рог не лаже”, каже наша изрека.

(недеља, 21. јул 2019, 10:42)
Игрутин [нерегистровани]

Џаба кречите

Ништа више на овом свету не може да поврати углед Америци.

(недеља, 21. јул 2019, 10:50)
anonymous [нерегистровани]

Ma Amerikancima se vise ne varuje ni kad kazu, dobar dan

dok covek ne pogleda u nebo i uveri se sta je na nebu. Da li je na nebu sunce ili mesec.

(недеља, 21. јул 2019, 11:25)
Бојан [нерегистровани]

Питање?

Чему служе овакви текстови у РТС-у дали је то плаћени текст?
Заиста ко верује да су Амери били на месецу томе је живот бајка!

(недеља, 21. јул 2019, 12:45)
Saša [нерегистровани]

Nije mi jasno!

Čekajte, vi koji mislite da je sletanje na Mesec laž, a koji su vama dokazi za to? Odkud vama saznanje da Amerikanci lažu? A sve se svodi na čitanje teorija zavere. A zašto je to tako? Jugoslavija je 69te slavila sletanje na Mesec u živom radijskom programu. A sada, kada je internet široko dostupan, a pošto ne volimo Amere, e sada ćemo da tvrdimo da nisu sleteli na Mesec. Kako da ne.

(недеља, 21. јул 2019, 14:32)
anonymous [нерегистровани]

Sasa, citaj malo pazljivije i rasudjuj glavom, a ne srcem.

... Pa ce ti se sve samo kasti.

(недеља, 21. јул 2019, 14:44)
anonymous [нерегистровани]

Zanimljivo

Meni je od svega najsmesniji trud da se stvori utisak o bar delimičnoj uravnotezenosti u komentarima za i protiv sletanja. Uzalud. Postavlja se pitanje, da li opšte ima smisla većinsko mišljenje predstavljati kao "teoriju" a manjinsko kao činjenicu? Jedinu razliku vidim u tome da iza prvih stoji narod, a iza drugih sistem.

(недеља, 21. јул 2019, 14:53)
Тома-Трстеник [нерегистровани]

@Није ми јасно

Отворите Добр Очи и погледајте
слику па ће вам све бити јасно!!!

(понедељак, 22. јул 2019, 00:10)
Jovan [нерегистровани]

PROUČITE

Snimile su sonde koje su kružile oko Meseca (i kineska). Ne postoji teleskop te rezolucije i namene (bilo bi neracionalno praviti ga samo za dokazivanje, poređenja radi, to je kao kada biste trebali da optikom vidite novčić sa kraja na kraj Floride).
I zar mislite da bi prevarili Sovjete. Na kraju: Ostavljena je prizma koja, ako se odgovarajući usmeri, može da reflektuje laserski zrak na zemlju.