„Боље ПИП него РИП“: Храбро, директно и отворено о мушком здрављу

У животу неке ствари можемо да одлажемо, али редован ПИП не бисмо смели. Рак тестиса и простате су релативно ретке, али изузетно опасне болести, а рано откривање пресудно је за успешно лечење. Управо зато „Идеа маркети“ су на крају новембра, месеца посвећеном мушком здрављу, покренули кампању „Боље ПИП него РИП“, с циљем да додатно ојачају свест о значају превенције и раног откривања рака тестиса и простате.

„Идеа маркети позивају грађане да се прикључе иницијативи и заједно допринесемо очувању мушког здравља, а сва средства која буду прикупљена током трајања кампање биће донирана изабраним уролошким одељењима болница у Србији.

Током трајања кампање, од 28. новембра до 31. децембра, у 20 одабраних ИДЕА, Рода и Меркатор продавница широм Србије потрошачи имају прилику да подрже акцију куповином кутије са два јаја која вреде много, али немају цену. Кутије са јајима доступне су у 3 понуђене опције, а вредносни износ одабраће сами купци. Сав приход од продаје биће дониран уролошким одељењима одабраних болница у Србији.

Једна од одабраних здравствених институција која ће добити део донације је и Одељење урологије, Опште болнице у Сомбору, а начелник тог одељења, др Милутин Перуничић, захвалио је компанији Идеа маркети на важној иницијативи и покретању кампање.

„Рак тестиса спада међу малигне болести које најчешће погађају мушкарце од 15 до 35 година, али је истовремено и једна од најизлечивијих уколико се открије на време. Зато је важно да се о овој теми говори отворено и да се млади мушкарци охрабре да редовно обављају самопреглед и јављају се лекару при првим променама. Уролошко одељење Опште болнице у Сомбору више од шест деценија представља један од стубова српске и војвођанске урологије. Сваке године успешно реализујемо на стотине операција. Данас одељење има 30 постеља и тим искусних лекара који су препознати као врхунски стручњаци у области урологије. Свака иницијатива, попут ове, која подиже свест о значају превенције има велики значај за наше пацијенте и представља важан допринос очувању здравља свих мушкараца”, рекао је др Милутин Перуничић.

Директор маркетинга Идеа Маркета, Јован Милошев, поручио је да компанија наставља да буде посвећена хуманитарном раду и подизању свести о важности превентивних прегледа.

„Кроз кампању ‘Боље ПИП него РИП’ желимо да отворимо простор за разговор о темама о којима се не прича довољно и да грађанима пружимо једноставан и практичан начин да дају свој допринос. Заиста нам је задовољство и поносни смо што, заједно са нашим купцима, можемо да подржимо установе које свакодневно брину о пацијентима и пружају помоћ која за многе значи огромну разлику”, рекао је директор маркетинга Јован Милошев.

Током претходна два таласа пројекта „Нема цену“, усмерених на превенцију рака дојке и превенцију меланома, Идеа Маркети су заједно са грађанима прикупили више од 1,5 милиона динара, који су донирани Друштву Србије за борбу против рака и Удружењу пацијената оболелих од меланома.

Овај резултат показао је да добро организована акција, уз јасну поруку и подршку потрошача, може да донесе опипљиву корист заједници. Управо на темељу тог искуства развијен је и пројекат „Боље ПИП него РИП“, као наставак континуиране посвећености Идеа маркета унапређењу здравствених капацитета и јачању свести о важности превентивних прегледа.

Подизањем свести о важности редовних прегледа, отварањем простора за разговор о мушком здрављу и пружањем конкретне подршке болницама, Идеа Маркети потврђују да одговорно пословање има стваран утицај на квалитет живота људи у заједници. Ово је подсетник да брига о здрављу почиње информисаношћу, а успех оваквих иницијатива потврђује да се најјачи резултати постижу када делујемо заједно.

петак, 28. новембар 2025.
3° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом