У РТС Клубу представљена кампања „Наизглед здрав“
Поводом Светског дана срца, Радио Телевизија Србије, Удружење „Моја друга шанса" и Форум Пацијената Србије, уз подршку Министарства здравља, настављају кампању „Наизглед здрав", посвећену превенцији кардиоваскуларних болести и подизању свести о значају редовних контрола.

Кардиоваскуларне болести и даље су водећи узрок смрти у Србији, сваке године од њих умре 47.000 људи, односно 132 особе сваког дана. Чињеница да се чак 80 одсто ових трагедија може спречити редовном контролом ЛДЛ холестерола и благовременом терапијом, чини нашу мисију још важнијом и хитнијом.
На промоцији су говорили: проф. др Верица Јовановић, директорка Института за јавно здравље Србије „Др Милан Јовановић Батут"; проф. др Драган Динчић, кардиололог на ВМА, проф. др Анастазија Стојшић Милосављевић, кардиолог на Институту за кардиоваскуларне болести Војводина; Иван Тојагић, председник Удружења пацијената „Моја друга шанса";
Предраг Слијепчевић, представник „Форума пацијената Србије"; Милан Ђурђевић фронтмен групе „Неверне бебе“ и глумица Јелена Гавриловић.
На догађају у РТС Клубу премијерно je приказана прва епизода едукативног серијала Наизглед здрав, који ће се емитовати једном недељно у шест специјалних емисија у Јутарњем програму РТС-а. Емисије реализују Ана Стаменковић и Ивана Божовић.
У серијалу учествују позната имена наше музичке и културне сцене и говоре о свом односу према здрављу, док лекар проф. др Предраг Оташевић даје јасне и практичне препоруке како да сачувамо срце.
Личне исповести јавних личности спојене са стручним саветима кардиолога чине Наизглед здрав аутентичним и снажним подсетником да брига о здрављу не сме да чека. Амбасадори кампање су још и: Биља Крстић, Жика Јелић, Неле Карајлић, Дејан Цукић.
Коментари