уторак, 27.02.2024, 21:00 -> 11:49
štampajPesma za Evroviziju 2024, polufinale 1
Počinje “Pesma za Evroviziju”, festival na kome Srbija bira novog predstavnika na najvećem muzičkom takmičenju na svetu. Tokom dve polufinalne večeri 27. i 29. februara, predstaviće se po 14 kompozicija, a najboljih osam iz svakog polufinala boriće se 2. marta u velikom finalu za pobedu. Najbolja pesma po glasovima publike i stručnog žirija predstavljaće Srbiju na Pesmi Evrovizije u Malmeu
Prvo polufinale gledamo u utorak 27. februara, od 21h, a takmiče se:
1. Marko Mandić – Dno
2. M.IRA – Percepcija
3. Bojana x David – No No No
4. Lena Kovačević – Zovi me Lena
5. Saša Báša i VirtualRitual – Elektroljubav
6. Martina Vrbos – Da me voliš
7. Filarri – Ko je ta žena
8. Breskvica – Gnezdo orlovo
9. Hristina – Bedem
10. Ivana Vladović – Jaka
11. Chai – Sama
12. Zorja – Lik u ogledalu
13. Kavala – Vavilon
14. Keni nije mrtav – Dijamanti
Takmičenje se emituje uživo, iz studija Radio-televizije Srbije u Košutnjaku, gde je postavljena najmodernija scena otkako se u njemu ponovo organizuje izbor za predstavnika na Pesmi Evrovizije. Scena je sačinjena od LED scenske pozadine, kao i podnog LED-a, čija je ukupna površina 700 kvadratnih metara. U upotrebi će biti preko 300 rasvetnih tela najnovije generacije, koja uz vrhunsko programiranje i vođenje čine da svetlosni efekti i video animacije u potpunosti prate estetiku festivala "Pesma za Evroviziju". Za režiju i kadriranje nastupa treću godinu zaredom koristi se CuePilot, softver koji se godinama za iste potrebe upotrebljava i na Pesmi Evrovizije.
Voditelji takmičenja su Dragana Kosjerina i Slaven Došlo, koji će biti na glavnoj bini, kao i Kristina Radenković i Stefan Popović koji će se uključivati iz “green room-a”.
Osim gledalaca RTS-a koji će takmičenje moći da prate na programima RTS-a i preko RTS Planete, "Pesmu za Evroviziju“ videće i gledaoci širom Evrope i sveta na zvaničnom Jutjub kanalu Pesme Evrovizije.
Sve pesme dostupne su i na platformi RTS Planeta, kao i na svim striming platformama.
Коментари