RTS Lab: Moć reklame i mode

Rečenica Umberta Eka često je citirana u svetu mode: „Ja govorim kroz svoju odeću“.

Koliko je moda zaista bitna? Za RTS Lab govori naša gošća Nataša Krstić, akademski slikar i teoretičar umetnosti i medija.

Na koji način se pojedinci izražavaju kroz modu, kakav je njen uticaj na masu i da li je usko povezana sa samopouzdanjem, pitali smo psihologa mode Andrijanu Popović, koja nam se javila sa juga Italije, iz Barija.

Osim za modu, reči „moć“ i „uticaj“ vezujemo za još jednu brzu, kreativnu i komercijalnu industriju – industriju reklama.

Da li reklame prevazilaze komercijalne interese i nameću određene životne standarde potrošačima? Gost u studiju RTS Lab je marketinški stručnjak Srđan Erceg.

Emisiju su pripremili i vodili Jana Vojnović i Vukašin Janjić.

Urednik emisije je Mirjana Nikolić.

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом