O ljubavi i gađenju: Priče o reklami devedesetih – O čemu to pričamo kada pričamo o reklami, 1/10

Evo nas u novoj avanturi u kojoj pričamo o reklami u devedesetima, posebno kod nas. O njenom formiranju, a zatim i formiranju višepartijskog društva i sistema vrednosti u kojem živimo, o razvitku, uticaju, o tome kako reklama uvek čini da stvari koje su joj u fokusu postanu veće od života, posebno kad je život sveden na preživljavanje.

 О љубави и гађењу: Приче о реклами деведесетих – О чему то причамо када причамо о реклами, 1/10 О љубави и гађењу: Приче о реклами деведесетих – О чему то причамо када причамо о реклами, 1/10

Scena pripovedanja ove narativne avanture je kuhinja, kreativni direktori i znalci su kuvari, a citiramo ponekad i iz Kuvara, knjige priručnika za mlade umetnike i sve one koji nešto očekuju da nauče od reklame. Promišljamo kako su i koji uticaji formirali naš advertajzing mikrokosmos – koji ljudi i događaji, koji filmovi, koja muzika, moda; imaju li svoju ulogu u svemu dizajn nepotrebnog sveta, svekolika potrošnja, lascivna želja. Autor, pripovedač i svedok događaja je Boris Miljković, koji se preko serija Put u budućnost i Utopija našao i u svetu reklame, u kojem je umetnost samo realizacija ideologije potrošačkog društva. U seriji govore dr Snežana Mišić, Miljenko Jergović, Kosta Vuković, Mark Frenč, Aleksandar Kelić, dr Ivana Kronja, Jovan Čekić, Bob Garfild, prof. dr Milanka Todić, Duško Milavec, Goranka Matić, Branislav Antović, Dejan Bojović,  Milena Trobozić Garfild, Miroljub Vučković, Marija Tarlać, Pera Lastić.

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом