уторак, 03. авг 2021, 00:06
Među svetovima svet
Rad u savremenim kompanijama i korporacijama, a taj trend (veoma polako) postaje aktuelan i u tradicionalnim preduzećima, sve češće podrazumeva bavljenje psihološkim aspektima poslovanja, poslodavaca i zaposlenih. U oglasima za posao neretko piše kako traže osobu koja je otvorena za nove ideje, spremna za učenje i timski rad, koja je agilna i lako prilagodljiva, što je do skora za poslodavce bilo daleko manje važno od potvrde stepena formalnog obrazovanja kandidata. Naročito se ceni spremnost i volja za napredovanjem, jer je poslovni razvoj zaposlenih jedan od važnih ciljeva uspešnih korporacija koje u svom poslovanju koriste i psihološke alate.
Međutim, dobri korporacijski rezultati i imidž savesnog poslodavca mogu da prikriju svakodnevne poslovne izazove - veliki stres, sindrom sagorevanja, vremenske rokove, nerazumevanje unutar sektora, negativne povratne informacije i toksičnu pozitivnost.
Šta je sve delatnost korporativne psihologije? Kako se određuju vrednosti neke korporacije i šta ona znači za kohezivnost tima? Koliko vrede stolovi za stoni tenis, kutkovi za odmor i druge povlastice za zaposlene, ukoliko izostaju druge adekvatnije naknade za obavljen posao? Kako se izboriti sa stresom i šta učiniti kad podlegnemo sindromu sagorevanja? Koja je putanja motivacije unutar korporacije i kako je razlikovati od toksične pozitivnosti?
O korporativnoj psihologiji ćemo razgovarati sa psihologom i psihoterapeutom, profesorom doktorom Jelenom Sladojević Matić.
Autor i voditelj je Milica Đilas.
Autor:
Група аутора
Сваке ноћи, од поноћи до четири ујутру, са слушаоцима ће бити водитељи и гости у студију, а из ноћи у ноћ разликоваће се и концепт програма, тако да ће слушаоци моћи да изаберу ноћ која највише одговара њиховом укусу, било да желе да слушају оперу или их интересује технологија. [ детаљније ]
Коментари