broj komentara 69 pošalji komentar
(ponedeljak, 16. mar 2015, 13:03)
anonymous [neregistrovani]

Zakljucak

To je sramota, da predstavnik nase zemlje peva na stranom jeziku. I ne samo za nase sramno je za bilo koju zemlju da to ne izvodi na svom jeziku. No kakav nam je predstavnik potpuno je svejedno.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 13:04)
anonymous [neregistrovani]

Tekst

Tekst je odlican na Engleskom,,,

(ponedeljak, 16. mar 2015, 13:04)
anonymous [neregistrovani]

-

Pesma treba da bude na srpskom.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 13:05)
vili [neregistrovani]

Engleska verzija - Pun pogodak!

Bravo na odabiru! Puno srece u Becu! :)

(ponedeljak, 16. mar 2015, 13:09)
anonymous [neregistrovani]

Pa za pojas zadeni

Nepotrebna maniefstacija, dosadna pesma

(ponedeljak, 16. mar 2015, 13:24)
Vanja [neregistrovani]

Pa sad ...

Da, tekst zaista odgovara Bojani i još od izbora pevača za evrovizisko takmičenje (ne i pesme) svima je bilo jasno na šta će se pucati na takmičenju, a tekst ove pesme to i dokazuje.
Žao mi je samo što jedna tako dobra pevačica treba da hvata momenat za svoj uspeh u cirkus-šou varijanti a ne u ozbiljnom pokušaju koga je njen glas dostojan.
Dakle, ove godine će mo pokušati da se uhvatimo u kolo "drugačijih" koji će sigurno surfovati na talasu prošlogodišnjeg evrovizijskog pobednika!
Tužno!:(

(ponedeljak, 16. mar 2015, 13:48)
anonymous [neregistrovani]

Не слажем се

Не слажем се.

Превод на енглески може да помогне само у случају да је текст изузетно добар.

- Текст је фантастичан ... - поручује Владимир Граић.

Нажалост, текст није фантастичан. Плитак је. Сличне текстове смо имали прилике да чујемо на Евровизији толико пута до сада тако да он неће моћи да побољша пласман.

Не знам да ли сте мислили о томе, али колико ће припадници дијаспоре хтети да гласају за песму на енглеском?

П.С. Били смо једина земља која је увек певала на матерњем језику и сада сте овом одлуком то заувек променили. Знате, на Евровизији земље се представљају. Европске земље. Да сви треба да певамо на енглеском, звала би се Англовизија.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 13:50)
Stefan [neregistrovani]

Tužno

Za jednu ponosnu zemlju kao što je Srbija

(ponedeljak, 16. mar 2015, 14:00)
Tomislav-Štutgart [neregistrovani]

Katastrofa

Pobediće samu sebe i obezbediti poslednje mesto.Isuse Bože dal je moguće
da beži od najlepšeg jezika na svetu.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 14:08)
Алекса [neregistrovani]

Недопистиво

Да ли је ово лична промоција оних који су радили на песми или представљање Србије на Евровизији??? Занимам ме шта се то променило од "Молитве" која је победила.
Срамота.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 14:09)
anonymous [neregistrovani]

Iskreno

narod nije glasao za Englesku pesmu vec za Srpsku verziju,ovo je samar za sve koji su dali pare da bi pobedila,ja sam glasao i osecam se prevareno.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 14:16)
anonymous [neregistrovani]

Predlazem

Ne vidim nijedan razlog za takvu odluku (da peva na engleskom).Zasto se stidimo svog porekla, jezika, drzave...Kome se to dodvoravamo.Pa osvojili smo vec prvo mesto i nekoliko dobrih plasmana!!!!Ne mogu da verujem na sta smo sve spremni radi toboze nekog uspeha!Strasno!

(ponedeljak, 16. mar 2015, 14:16)
anonymous [neregistrovani]

Tuzno

Imali smo jednu lepu tradiciju i sada je se odricemo bez ikakvog dobrog razloga; pesma je bila super na srpskom.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 14:18)
Jasna [neregistrovani]

Dijaspora apstinira, kao i u slucaju Moje 3

Dijaspora nece glasati za ovakve numere. Bice kao i za Moje 3.... Katastrofa.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 14:26)
anonymous [neregistrovani]

od Molitve

Prosli smo dobro od Molitve! I 2008,2010,2011 i 2012 smo se kvalifikovali i zauzeli smo dobar plasman. A 2009 i 2013 nas je oborilo novi sistem bodovanje,ali ne samo,nego i scenski natup nam nije bio najbolji. Ako Srbija zeli da ulozi u ESC onda pozovite stranci da nam pisu pesme,a ne da uradite nesto na nasem jeziku a posle nam pokazujete da niste vise dovoljno sigurni u to sto radite. Tema 2014= drugaciji/a,a ta tema nece opet da pali ove godina.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 14:28)
Marija [neregistrovani]

Pesma na engleskom

Stvarno ne znam sta im bi sad da peva na engleskom. Uvek sam se ponosila time da je nasa zemlja jedina koja je uvek pevala na svom, maternjem, jeziku i kad sam cula da ove godine nece pevati, moram da priznam da sam se razocarala. Izuzetno......

(ponedeljak, 16. mar 2015, 14:29)
anonymous [neregistrovani]

od Molitve

Prosli smo dobro od Molitve! I 2008,2010,2011 i 2012 smo se kvalifikovali i zauzeli smo dobar plasman. A 2009 i 2013 nas je oborilo novi sistem bodovanje,ali ne samo,nego i scenski natup nam nije bio najbolji. Ako Srbija zeli da ulozi u ESC onda pozovite stranci da nam pisu pesme,a ne da uradite nesto na nasem jeziku a posle nam pokazujete da niste vise dovoljno sigurni u to sto radite. Tema 2014= drugaciji/a,a ta tema nece opet da pali ove godina.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 14:32)
anonymous [neregistrovani]

Bravo za hrabru odluku, podrzimo nasu Bojanu bez obzira sto peva na engleskom jeziku

Bravo za hrabru odluku. RTS treba da dozvoli i u buducnosti da autori i pevaci mogu da izaberu jezik na kome ce pevati, tj da npr cak RTS dozvoli da se na nasim izborima pevaju pesme na drugim jezicima i dopustiti da i pevaci mogu da budu stranci... Ova odluka ce doziveti protivljenje mnogih patriota ali RTS i Bojana i njen tim ne treba da pokleknu pred pritiscima i pisanjem losih komentara na raznim sajtovima, interesatno da najgori komentari stizu upravo od nasih ljudi a ne stranaca .
Nadam se da ce nasa dijaspora podrzati Bojani u polufinalu i nadam se finalu, jer nam je ipak cilj da Srbija ostvari sto bolji plasman.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 14:36)
anonymous [neregistrovani]

Zasto se samo kod nas pevanje na engleskom dozivljava kao neka veleizdaja....

Interedatno kako ovakvih polemika oko jezika nema npr u Rusiji, Belorusiji...
Evo nrp Belorusija je od svog prvog ucesca 2004 sve pesme slala na engleskom jeziku, evo i ove godine im se pesma zove Time.
Rusija je npr od 2000 do 2015 poslala cak 13 pesama na 100 % engleskom jeziku. 2009 godine kada su bili domacini pesma je bila na rusko/ukrajinskom jeziku. 2011 pesma je samo na pocetku imala nekoliko reci na ruskom dok je ostatak pesme bio na engleskom jeziku. 2012 simpaticne babuske su pevale pesmu na udmurtskom jeziku tj njihovom loklanom jeziku a refren i naziv pesme su bili na engleskom jeziku Party for everybody.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 14:44)
anonymous [neregistrovani]

Срамота

Понос једне државе је језик,а ми нисмо вредни да имамо свој језик.Остале земље поштују свој језик,а не као ми.Евровизија је такмичење где се такмиче Европске државе и свака држава треба да пева на свом језику.Ми мислимо да смо много паметни и да ћемо победити ако се пева на енглеском.Е па грешите.Марија Шерифовић је победила са песмом која је била на српском,Жељко је такође био добро пласиран са песмом на српском.Заиста не знам шта да кажем.Ово је срамота!

(ponedeljak, 16. mar 2015, 14:45)
anonymous [neregistrovani]

Ovo je mudar potez, kada se pogleda pretesko polufinale i da je drasticno promenjen sistem glasanja od 2013 godine

Mudar potez, imamo pretesko polufinale sa cak 6 ex sovjetksih drzava (uvek kada je tako blo mi smo otpadal u polufinalu 2009 i 2013 godine), u nasme polufinalu su jos i Rumunija i Grcka koje imaju rekord da su uvek ulazile u finale (da ne pricaamo kako godinama dajemo velike poene i Grckoj i Rusiji a oni nama neke mrvice od istih), plus Finsku koja salje pank band ciji clanovi su osobe sa hendikepom i koji su favorit za pobedu na kladionicama , plus Holandiju, Dansku, Madjarsku koje poslednjih godina redovn ulaze u finale i postizu dobre rezultate narocito Danska i Holandija poslednej dve godine.
Uz to se i sistem glasanja promenio znacajno od npr pobede Marije 2007 godine, od finala 2009 imamo i ziri koji daje 50 % glasova, a od 2013 je promenjen sistem glasanja tj sabiranja glasova tako da se ne sabirjau samo poeni prvih 10 kod publike i zirija nego rezulati svih, tako da npr sada pesma koja je kod zirija 11 i kod publiek 11 ta od npr 25 u finalu, moze dobiti dosta poena od te drzava a pre 2013 godine takva drzava bi doblia 0 od te drzave. Evo objasnjenja npr dobijete 12 poena zahvaljujic dijaspori u nekoj drzavi , do finala 2009 to vam je omogucivala 12 poena od te drzave. Od finala 2009 do 2012 ste mogli zahvajujuci 12 peona od dijapore da dobjete od 3 do 12 peona u zavisnost kako vas je ziri rangirao, sada vam se moze desiti tj od 2013 da vam ni 12 poena od publke ili dijasproe ne garantuje ne 3 nego nijedan poen , pod uslovom da vas je npr ziri rangiora na neku nisku poziciju u finalu od 25 .

(ponedeljak, 16. mar 2015, 15:09)
Alex [neregistrovani]

Pesma

je osrednjeg kvaliteta kako god okrenete, na kom jeziku se peva je potpuno nebitno jer su šanse za bilo kakav pošten rezultat minimalne.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 15:39)
anonymous [neregistrovani]

Podrzimo Bojanu

Jasna , dijaspora nije apstinilara za glasanje za Moje 3 , nego se sistem glasanja promenio tek godine drasticno u odnosu na ranije, pa tako ni silni glasovi dijaspore nisu mogli mnogo da pomognu jer je ziri nase predstavnice u vecini zemalja koje su glasale u tom polufinalu stavio na poslednjim mestima u ukupnom rangu kod zirija su bile pretposlednje 16, kod tv gledaoca tek 12 a ukupunom zbiru 11 , intresatno da je Crna te godine npr bila 4 kod publike , 14 kod zirija a da je bila iza nas u konacnom plasmanu. To znaci da su nase predstavnice kod nekih drzava dobile puno poena upravo zahvajucui dijasproii i kombinovanju glasova.
Jedina predstavnica Srbije koja je imala slabu medijsku podrsku kod nas, a imala je malu podrsku i kod dijaspore (jer je pesma bila u pop fazonu a ne u nekom etno) je Nina nasa predstavnica 2011, i jos uz to se igrao i teniski turnir u Madridu na dan finala pa su tako mnogi u nasoj dijasproi gledali Djokovica umesto Evrovizijskog finala. Isto tako malu podrsku medija je imao i Marko Kon (kada se u nasim medijama vise lobiralo i vise an mnogim televizijama, pustao spot bosasnkih predstavnika grupe Regina) ali je bar njega mnogo vise podrzala nasa dijaspora nego Ninu.
Nije ni cudo sto nam lose ide, kada nam se porucuje vec sada da ce nas dijaspora bojkotvoati , samo zato sto pevamo na engleskom jeziku ili ranije sto pesma nije u etno stilu nego npr ima pop brit zvuk kao 2011. U tome se razlikuje nasa dijaspora od grcke, jermenske, azerbejdzanske, turske....jer oni podrzavaju svoje predstavnike ma kavkgo zanra bila pesma i bez obzira na kom jeziku im predstavnik izodi pesmu na Evroviziji.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 15:55)
anonymous [neregistrovani]

pa sta je ovo....

1. zasto na engleskom...
2. u spotu engleska I druge zastave a gdje se I pojavljuje srpski dres prekriva se natpisom na engleskom....
.....cudno....bar jedan natpis da je na Srpskom....mi djecu u inostranstvu ucimo srpski a vi bjezite od naseg jezika....zalosno......

(ponedeljak, 16. mar 2015, 16:04)
anonymous [neregistrovani]

po cemu ste drugaciji.....

po nicemu....pjevate na engleskom, u spotu covjek sa engleskom zastavom na sebi....po cemu ste drugaciji ---nicemu, bas nicemu....

(ponedeljak, 16. mar 2015, 16:08)
Патриот [neregistrovani]

Стара болест појединаца!

Стара болест појединаца је да им је све туђе добро а све домаће неваља. Ја сам мислио да ће она заступати Србију а не Енглеску али изгледа да сам се преварио. Испашће на крају да ћу морати да учим Енглески ра бих се могао споразумети у Србији. Незнам докле ће неке продате душе да Србију извргавају руглу. Нација смо, имамо свој језик а неки га се одричу и користе туђе језике јер им њихов матерњи није довољно добар. Наравно да немам ништа против страних језика, и ја их користим али за потребе са странцима а Србију увек представљам на Српском језику и не стидим се ни сада нити сам се стидео за време санкција да кажем и онима који су нас бомбардовали да сам Србин. И дан данас се и на западу и свуда потписујем искључиво ћирилицом. Када су ми једном на западу рекли да они то не разумеју рекао сам им да и не морају да разумеју важно је да се зна да је то мој потпис и то им је довољно. А наши се такмиче ко ће да се више додвори западу и покаже да зна Енглески, као да је то нешто много велико? Данас свака шуша може да научи Енглески или неки други страни језик. Ко званично представља Србију ако је прави Србин или Српкиња онд аће д акористи свој језик. Срамота!

(ponedeljak, 16. mar 2015, 16:12)
IVICA KG [neregistrovani]

Odlična odluka...

Svaka čast za odluku da se peva na engleskom! Napred Bojana i Srbija I Hejtere nikada neću moći shvatiti i razumeti !!!

(ponedeljak, 16. mar 2015, 16:17)
anonymous [neregistrovani]

razočsranje

Treba ostati tradicionalan kao što smo to radili i do sada. Svi van naše zemlje su uvek bili ponosni na naše predstavnike pošto su uvek pevali na Srpskom i tako davali smisao i sjaj ovom takmičenju. Pjevanje na tuđem jeziku smo izgubili mnogo toga a pogotovo nasu poznatu originalnost. Tužno ali izgleda da i naši muzičari trčkaraju za američkom komercijslom.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 16:39)
anonymous [neregistrovani]

Tekst

Pre nedelju dana, bio je divan suncani dan, sedimo na klupu i odmaramo, posle duze setnje sa nasom psa, i prolazi otac, majka i cerka, prave sport: walking. Zatim, kazem svom partneru: hm, mozda je to bolest -zene su bile 'malo vise teze', a on: variacija, varijacija - ovo patologiziranje u danasnjoj dobi nije pravilno.
... malo duza prica... ukratko: tekst dobada mi se.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 16:42)
Milan [neregistrovani]

Veliko razočaranje :'(

Kao Srbin koji je rođen u Beču radovao sam se da čujem konačno srpski jezik na Pesmi Evrovizije u najvećoj dvorani u Austriji. Do sad smo uvek bili ponosni na naš jezik, i evo do sad svaka naša kompozicija je bila na našem jeziku. Ma gde bili na kraju plasirani uvek sam bio ponosan zbog toga što je pesma odpevana na našem jeziku. Srce mi uvek bilo puno radosti. Ali ovo je za mene veliko razočaranje koje nemogu rečima opisati. Uvek sam bio ponosan na naše izvođaće koji su predivno prestavljalji našu zemlju. Streptao ispred televizije i nagovarao sve drugove u Beču i okolini da podrže našeg izvođača. Nastup na Engleskom jeziku nema više ništa sa mojom domovinom, nema ništa više sa mojom voljenom Srbijom, nema ništa više sa mojim maternjim jezikom, nema ništa više sa mojom kulturom sa kojom sam odrastao. Ovim postupkom ste izgubili vernog obožavaoca. I ubeđen sam da nisam jedini koji je razočaram zbog svega ovoga. Ovo je stvarno mislim konačna propast naše kulture i tradicije. Nažalost tonemo u ponor, u ponor koji nema kraja. Zitirao bih samo poslednju rečenicu iz "Hej Sloveni".

(ponedeljak, 16. mar 2015, 17:01)
anonymous [neregistrovani]

Српски језик

Кога ви то представљате, Енглеску или Србију?

(ponedeljak, 16. mar 2015, 17:12)
Тужни [neregistrovani]

Бити другачији

Волео бих да чујем од Бојане шта значи бити другачији ако скоро сви остали учесници певају на енглеском језику? Баш по томе ,да си је извела на нашем језику, си била упечатљива и другачија а овако утопљена у море сличних. Жао ми је али нам ова одлука не иде у корист (разумеће сви они који бар мало прате Евровизију)

(ponedeljak, 16. mar 2015, 17:18)
Raz,dva... [neregistrovani]

Da peva na ruskom!

Vecina su rusoili!

(ponedeljak, 16. mar 2015, 17:47)
anonymous [neregistrovani]

@podrzimo Bojanu

Mnogih nece ni moci da glasaju tako sto postoji dve polufinale,ali i sve ostalo je demokratski. Glasas na pesmu koja ti se svidja. Ova odluka mi je ipak? Nije bas da nismo imali neke uspehe pa da nam se sad govori da su neka nova vremena. Slazem se sa komentar Hej Sloveni!

(ponedeljak, 16. mar 2015, 18:10)
anonymous [neregistrovani]

ok

lepse zvuci na engleskom

(ponedeljak, 16. mar 2015, 18:15)
Balotelli [neregistrovani]

Neverovatno

Prosto sam zapanjen....
Ne razumem kakve to prednosti ima na Engleskom jeziku u odnosu na nas?

(ponedeljak, 16. mar 2015, 18:32)
anonymous [neregistrovani]

rusi

Pa sami Rusi gotovo svake godine pevaju na engleskom jeziku.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 19:10)
Србин из Русије [neregistrovani]

Мени лично се не допада што се наша песма пева на енглеском језику?

Такође ми се не свиђа ни што Руси не певају на свом језику, али то је већ њихов проблем...

(ponedeljak, 16. mar 2015, 19:27)
Србин из Русије [neregistrovani]

...иначе песма је онако... пошто је наша морамо да је подржимо...

...иако ми се не свиђа певање на енглеском... али гласамо за наше, НАПРЕД СРБИЈА!!!

(ponedeljak, 16. mar 2015, 19:44)
Miki Paris [neregistrovani]

Srpski ili Engleski

Pitam se zasto ovoliko negativnih komentara,pa sta ako je na Engelskom,i ja sam voleo da peva na Srpskom jezuku ali sta je tu je...polse ce vam biti drago i bice te svi srecni i zadovoljni,kad odnesemo pobedu. Posle bravo,bravo...ko ce nama ugoditi vise. Sa Zeljkom i Marijom smo prosli dobro i imali smo srece zato sto Marija pred impretaciju pevala na Engleskom,a na samom nastupu na Srpskom,u cemu je problem vredi pokusati na Engleskom i lepo zvuci,pa sta bude nek bude. Srecno napred SRBIJA.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 20:02)
☺ [neregistrovani]

It is better than in German! ☺


A možda je i bolji tekst na engleskom, a napravite i verzije na nekim drugim jezicima npr. kineskom, ruskom, francuskom i španskom i izvatite tako Srbiju iz krize!

(ponedeljak, 16. mar 2015, 20:19)
Aleksandra [neregistrovani]

Promašaj!!!

Pesma nije neka, a na engleskom je još gora! Na srpskom ima neki šarm, a i reakcije na tu verziju su pozitivne. Strancima se ne svidja engleska verzija i pozdravljaju našu istrajnost u očuvanju evrovizijskog duha, a sad smo i mi poraženi!

(ponedeljak, 16. mar 2015, 20:56)
anonymous [neregistrovani]

Zasto menjati ono sto je dobro?!

Do sada je veoma dobro islo kada smo pevali na nasem jeziku,skoro uvek prodjemo u finale i zavrsimo medju prvih deset.Mozda smo medju najuspesnijim zemljama na Evroviziji bas zbog naseg prijatnog i melodicnog jezika.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 20:59)
Zaista? [neregistrovani]

Razočaranje

Baš mi je glupo što smo prekinuli tradiciju, bili smo cenjeni zbog toga...

(ponedeljak, 16. mar 2015, 21:28)
1pesma2 [neregistrovani]

ode pesma

gledaoci su glasali slusajuci verziju pesme na srpskom jeziku,tako da ta verzija koaj je pobedila i treba da bude na takmicenju,a inace,misljenaj sam da je srpska verzija toplija i neznija ,nego pesma na engleskom jeziku..iako Bojana odlicno zna engleski,meni to u engleskoj verziji zvuci vrlo grubo..Bojana do pobede!sa bilo kojom verzijom..

(ponedeljak, 16. mar 2015, 21:33)
Milos usa [neregistrovani]

Meni se svidja

Ja zivim u USA meni se svidjaju obe verzoje ...imam jedan predlog nemoj te da kudite naseg izvidjaca bodimo realni od pobjede Marije I molitve sve se promenilo sada je 50/50 ...znaci ako nasi ljudi u dijaspori glasaju a ziri ne oda nema ni bodova ...Puno srece a vidjecete bicemo medju prvih 5 Srecno! Srbija

(ponedeljak, 16. mar 2015, 21:34)
Milan [neregistrovani]

Ne

Uz duzno postovanje celoj ekipi, cela Evropa se smeje engleskoj verziji i komentarise da mnogo bolje zvuci srpska verzija (vecina ne razume, ali opet komentarise da je bolja srpska verzija). Molim Vas da preduzmete nesto, ukoliko zaista zelite rezultate i ono sta publika zeli.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 21:36)
anonymous [neregistrovani]

Eurovizija

Ja licno sam za to da svi pjevaju na maternjem, bilo bi puno zanimljivije i realnije, ali i moralnije, medjutim ako vecina pjeva na engleskom, zasto se onda ''praviti Englez'' i pjevati na maternjem?

(ponedeljak, 16. mar 2015, 21:41)
anonymous [neregistrovani]

engleski

Mnogo je bolja verzija na engleskom. Bar će svi moći da razumeju o čemu se radi.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 22:32)
anonymous [neregistrovani]

Ukusi

Ova pesma na engleskom meni se vise svida.

(ponedeljak, 16. mar 2015, 22:48)
anonymous [neregistrovani]

Ma nije važno

Može da peva i na svahili jeziku bantu crnaca

(utorak, 17. mar 2015, 01:16)
anonymous [neregistrovani]

Pun pogodak

Mada sam se skoro privikao na reči kompozicije na srpskom, iz prve mi se dopala na engleskom. Ipak, mislim da bi trebalo zadržati prateće glasove (kao u verziji na srpskom jeziku) tokom celog poslednjeg refrena - moćnije zvuči.

(utorak, 17. mar 2015, 05:19)
anonymous [neregistrovani]

samo na engleskom

dosta inata i zacaurenosti.
vreme da se menjamo.

(utorak, 17. mar 2015, 07:54)
anonymous [neregistrovani]

licno ,...

mislim ,da bi sve pijesme trebalo izvoditi na jeziku od zemlje prestavnice,koji engleski ,sta je onda Evrovizija,....hajde da se svi prepisemo iodreknemo ,svega ,i da postanemo "cool'...

(utorak, 17. mar 2015, 08:24)
Branko [neregistrovani]

srpski ili engleski

Koliko znam engleski jezik nije u službenoj upotrebi u Srbiji.a Bojana ipak nije Marija. Svaki plasman ispod 10 mesta biće uspeh za Bojanu i pesmu. Ps spot je očajan i u njemu nema ničeg što podseća na Srbiju. Čak se vidi i zastava neke druge zemlje.

(utorak, 17. mar 2015, 10:27)
anonymous [neregistrovani]

Engleski

Lepo zvuci

(utorak, 17. mar 2015, 13:45)
anonymous [neregistrovani]

po naski

jesmo li mi izglasali na lokalnom takmmicenju slusajuci pesmu na srpskom jeziku?posto jesmo,onda ta verziaj i treaba da ide na takmicenje..srpska verzija je neznija i toplija ,dok je na engleskom ..cudna nekako ..izvestaceno (pevacica zna engleski,ali nema mekocu u izgovoru)...kako god da se resi ,Bojani zelim svaku srecu i veliki uspeh .....

(sreda, 18. mar 2015, 00:03)
Александар [neregistrovani]

Традиција

У томе је проблем... Били смо цењени.

(četvrtak, 19. mar 2015, 08:19)
Barney [neregistrovani]

Pronaunciation!

Bojana je strasan vokal a i pesma nije nimalo losa, tekst i melodija. Ja licno nevolim kada cujem taj Balkanski iliti Istocnoevropski engleski u pesmi. Nebi bilo lose da malo smeksa izgovor, recimo rec Mirror je jako zvucna i sa dosta RRRRRR. Ako je ovako studijski onda ce to uzivo da ispara usi.
Mozda nebi bilo lose da se vezba Britanski engleski umesto Americkog:)
Sve najbolje :) Go Bojana GO

(subota, 21. mar 2015, 20:18)
Kid [neregistrovani]

Losa pesma

Da se ne lazemo, svejedno da li peva na srpskom ili engleskom, pesma je mnooogo losa. Aranzman takodje. I ostale dve, koje su bile u konkurenciji su uzas. U Srbiji vlada klan netalentovanih kompozitora i tekstopisaca. Dobrih pevaca ima svuda, ali to nije dovoljno. Pre svega, pesma mora da bude dobra. To sto se Bojana dere i pokazuje glasovne mogucnosti ne moze da sakrije cinjenicu da je kompozicija katastrofa. Recimo, Marina Perazic nije neka pevacica, ali ima toplu boju glasa, a pesme, koje je snimila sa Denis & Denis su i danas hitovi. Isto vazi za Sade. Nije poenta u urlanju i zavijanju. Poenta je u tome da pesma bude melodicna i pevljiva, a boja glasa originalna i prijatna za usi. Ovo govorim kao kantautor i osvajac medjunarodnih nagrada. Namerno se ne potpisujem punim imenom i prezimenom, da ne bi ispalo da se reklamiram. Jedina dobra kompozicija, koju je Graja napravio, je, po mom misljenju ,,Molitva". Tuzno je to da ne mozemo da posaljemo bolju pesmu. 

(nedelja, 22. mar 2015, 13:57)
CEO SVET JE MOJ [neregistrovani]

Beauty never lies

Pesma je odlicna, na svim top listama na YouTube je u top 10 ili top 5, tako da mislim da ce dobro proci u Becu :)

(nedelja, 22. mar 2015, 16:05)
Kid [neregistrovani]

Kladionice

Na engleskim kladionicama, koje su do sada veoma precizno predviđale plasman kompozicija, srpski predstavnik je na 25. mestu, t.j. 15. otpozadi. Primera radi, ,,Molitva" je na pomenutim kladionicama od starta bila prva, a ,,Lane moje" na drugom mestu, što se u oba slučaja obistinilo. Do sada su skoro sve pogodili.

(utorak, 24. mar 2015, 10:31)
anonymous [neregistrovani]

srpski jezik

Nije kasno da se promeni odluka i pevamo na srpskom. Od kada je objavljena engleska verzija pa još i onaj nesrećni spot, na kladionicama padamo, sada smo čak u onoj grupi zemalja koje pre neće ući u finale.

(utorak, 24. mar 2015, 10:44)
Konstantin [neregistrovani]

Zasto

Ne vidim razlog zasto bi nasi predstavnici ikada pevali na engleskom jeziku? Mi smo jedna od retkih zemalja koja peva na svom jeziku u tradicionalno (skoro uvek) prolazi medju prvih 7. Potpuno nepotrebno po mom misljenju.

(utorak, 24. mar 2015, 12:11)
Милан [neregistrovani]

...

Да, певање на енглеском....више нећемо бити једина оригинална појава на " Евровизији"....

(petak, 27. mar 2015, 03:43)
Borko-Basel [neregistrovani]

Americki

Mozda jeste engleski jezik, ali za dobre usi je americki dijalekt, i to sa mnogo slovenskim/srpskim izgovorima ( naglasku).
Pustite vi Graju i njegovu izjavu "vreme je za engleski"...nije prijatelju, nego mislis da ako Bojana uspe uspeces i ti. meni je lepsa polovina svajcarkinja i kada je cula ovu verziju bila je razocarana, dok joj se srpska verzija mnogo svidela i to ako zna mozda 1000-2000 srpskih reci. A posto je studirala muzicku akademiju u berlinu kod Adropova.....ja bi nju poslusao, bila je u pravu i zaa lane, molitvu i oro, cak joj se i ona cipela svidela jer je bila smesna.


A moje licno misljenje je da sa ovakvom verzijom necemo uci u polufinale, jer zvuku..kazem zvuku fali nesto, malo dobre Bass gitare..ma nemora gitara nego bas, a ovakvih melodija zadnjih 10 godina je bila MNOGO.
Sve u svemu ESC je sam krs, jedino smo mi i portugalci vadili prosek jer smo pevali na nasim maternjim jezicima, ovaj novi Englishsong je bar za mene bezveze.


PS: sretno Bojana

(četvrtak, 02. apr 2015, 08:59)
anonymous [neregistrovani]

sramota

sramota .. mora na srpskom inače je prevara!

(utorak, 07. apr 2015, 17:40)
anonymous [neregistrovani]

Na Srpskom jedino ispravno

Pesma na Srpskom ima dusu, dok je na engleskom nula.

(ponedeljak, 13. apr 2015, 21:24)
slobinator [neregistrovani]

dobra odluka

sreća da su autori videli koliko je verzija na srpskom bula besmislena.trapavi tekst i poruka ceo svet je moj je zamenjena ipak smislenijom porukom o različitostima koje se moraju poštovati.