Читај ми!

Први dm Feel у Србији оборио све рекорде: Како је изгледао јединствени beauty догађај за који су карте распродате муњевитом брзином?

Иако су нам календари неретко већ попуњени у ово доба године, подсетник за један догађај нестрпљиво се ишчекивао – јединствени dm Feel догађај какав до сада није виђен у нашој земљи! У години у којој прославља две деценије пословања у Србији, водећи дрогеријски ланац dm drogerie markt организовао је незаборавну beauty манифестацију у Хали 5 Београдског сајма, за све оне којима је dm већ годинама незаобилазно место куповине, релаксације, али и забаве.

С циљем да обрадује своје верне купце, али и да на једном месту окупи бројне сараднике – запослене, инфлуенсере и медије, компанија dm је овим аутентичним догађајем сајамског типа поставила нове стандарде на тржишту. Под кровом Хале 5 настала је права dm чаролија, а сви посетиоци су уживали у пажљиво креираним активностима, атрактивним фото-корнерима и сазнали нешто више о новим трендовима у индустрији лепоте. У оквиру уникатних поставки нашли су се разни makeup штандови, као и они са препознатљивим брендовима за негу лица, косе и природне козметике, које су пратиле бројне наградне активације и интерактивне радионице.

„Догађај dm Feel је осмишљен са идејом да заједно, на једном месту, доживимо све оно што dm представља за све нас присутне, запослене, сараднике, купце, а то је много више од омиљене дрогерије за набавку – то је она потребна доза инспирације, заједништва и поверења. Зато је ова манифестација наш начин да вам поклонимо dm свет у једном новом светлу, кроз аутентична искуства на сваком кораку, и да се потрудимо да овај догађај остави само најлепше утиске. Заиста смо неизмерно поносни и захвални што имамо прилику да будемо присутни у сваком вашем дану и што увек изнова бирате dm“, поручила је посетиоцима Светлана Јовановић Митић, ресорна менаџерка Маркетинга и комуникација, dm Србија и Северна Македонија.

Већ на самом улазу на догађај сви присутни су добили специјалне „пасоше“ и торбе за незаборавно dm путовање током ког су имали прилику да се ближе и у новом светлу упознају са својим најдражим брендовима, добију разне савете и сазнају трикове од професионалних шминкера, али и да покажу своју креативност на радионици за осликавање џинса.

Обилазећи штандове, посетиоци су попуњавали своју колекцију печата и добијали full size поклон-производе, а употпуњена колекција печата омогућила је учешће у наградном конкурсу. Позната лица с друштвених мрежа нашла су се у улози модератора разних програма, док су многи фанови добили прилику да се упознају са својим омиљеним инфлуенсерима, попут Ане Лазаревић, Лее Станковић, Миће Ашћерића и Јане Дачовић. Целодневни догађај пратила је сјајна атмосфера, док је за крај одржан наступ наше популарне поп-звезде Саре Јо.

Такође, захваљујући специјалним наградама, срећни добитници ће се упутити на атрактивне дестинације као што су Алања, Лисабон, али и у прави велнес рај у Фрушким термама.

Једно је сигурно, dm Feel догађај пренео је јединствено искуство боравка и уживања у dm-у које је приказано у новом руху. Ова иновативна комбинација интерактивних доживљаја, инспиративних радионица и добре енергије отворила је ново поглавље на event сцени Србије, а компанија dm обећава још много изненађења у двадесетој јубиларној години, и зато – stay tuned!

петак, 03. мај 2024.
13° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво