петак, 09.08.2013, 09:55 -> 10:23
štampajИлић: Код Барича исти мост као на Ади
Код Барича ће се градити исти мост као на Ади и он ће бити у склопу Коридора 11, рекао министар грађевина Велимир Илић и најавио нове концесије на Кородору 11, као и тендер за део око моста Земун-Борча и део ауто пута од Прељине до Пожеге.
Министар грађевине Велимир Илић рекао је да ће се код Барича градити исти мост као што је мост на Ади који ће бити у склопу Коридора 11.
Илић је за телевизију "Пинк" објаснио да ће "ових дана" бити организован тендер за две концесије на Кородору 11, за део око моста Земун-Борча и део ауто пута од Прељине до Пожеге, које укључују изградњу још једног моста на Сави.
"Садашњи мост на Ади је био за пројекат десне обале ауто пута, али је ауто пут пре пет година пребачен на леву обалу тако да је мост на Ади поптуно испао из игре. Градиће се мост код Барича истог профила на који ће се пренети саобраћај из Сурчина и који ће имати исту петљу као и мост на Ади," објаснио је Илић.
На питање зашто нема договора са локалним властима, он је казао да је Демократска странка инсистирала на изградњи моста на Ади.
Илић је рекао да су се на тендер за концесије пријавиле две кинеске компаније и да је већ договорено да се један део средстава за ове радове финасира из кредита који је одбрило кинеско министарство економије.
"То је тренутно најповољнији кредит на свету, са каматом од два одсто и великим грејс периодом. Ми смо први и једини добили такав кредит", рекао је Илић.
Министарство економије Кине одобрило је 334 милиона долара у виду кредита за изградњу Коридора 11.
Упитан када ће инвеститори почети лакше да добијају грађевинске дозволе, Илић је одговорио да је закон готов и да је рађен по светским критеријумима.
"Проблме је што градске власти по овом закону сада добијају паре само од пореза на имовину и зараде и што губе део који се односи на дозволе", рекао је Илић и додао да су градске таксе за градњу прескупе.
Истакао је да српске грађевинске компаније једино могу да буду конкурентне и успешне на тржишту уколико, све "мале фирме усисамо у један велики гигант".
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар