петак, 09.08.2013, 08:25 -> 08:58
štampajХоган: Нема напретка без радикалних промена
Први човек "Етихад ервејза" Џејмс Хоган, који је потписао уговор с "Јат ервејзом" о формирању "Ер Србије", поручио на скупу авиопревозника у Сиднеју да нема напретка без радикалних промена.
"Ер Србија" ће добити ново руководство почетком септембра. На недавном скупу авиопревозника у Сиднеју, први човек "Етихад ервејза", Џејмс Хоган, који је потписао уговор с "Јат ервејзом" о формирању "Ер Србије", поручио је да нема напретка без радикалних промена.
Део будуће стратегије "Етихада" јесте формирање више мањих флексибилних компанија, удружених у глобалне алијансе. Једна од тих одлука је и формирање "Ер Србије" на Балкану.
Први човек "Етихада" каже да су Владе и њихове агенције за ваздушни саобраћај дужне да спроводе свеобухватније промене: у управљању ваздушним простором, затим технолошке иновације, као и да више инвестирају у инфраструктуру.
"Етихад" ће бити присутан и на индијском тржисту кроз локалну компанију "Џет Ервејс".
Џејмс Хоган из "Етихад ервејза" рекао је да та компанија има сувласништво у шест компанија и 46 партнера широм света.
"Превезли смо 96 милиона путника у више од 410 дестинација на шест континената, које опслужује флота од око 500 модерних летелица. Сарадња подразумева заједничку набавку авиона и горива, одржавање мотора, осигурање, али и сарадњу у обуци особља и продаје, што знатно смањује трошкове партнерских компанија", истакао је Хоган.
Један од главних проблема авио-превозника је ограничен приступ кључним светским аеродромима који су већ достигли максималне капацитете, или би им било потребно много година да буду осавремењени.
Хоган каже да треба ревидирати правилнике о ограницењу буке на појединим аеродоромима који су донети пре 50 година.
"Од тада је технологија напредовала и треба узети у обзир велике инвестиције које авиопревозници улажу у савремене флоте које су тиме, еколошке и мање троше. Авиони новије генерације морају бити ослобођени правила о ограничењу буке", рекао је Хоган.
Говор Џејмса Хогана у Сиднеју неки аналитичари, чак, упоређују са виђењима Серђа Маркијонеа у аутоиндустрији, када је пре шест година преузео "Фијат" и изнео теорију да треба купити Крајслер и производњу изместити ван Италије - тамо где су услови за производњу добри. Глобална стратегија дала је резултате јер сада баш америчка филијала покрива губитке у Италији.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар