Ко може да лети

Цена карте плус аеродромска такса - исто или јефтиније у 2010. години?

Око Око

Autor:
Горислав Папић, Стеван Костић, Драгана Игњић

Сваког радног дана у 18:25 - најактуелније политичке, спољнополитичке, економске и друштвене теме. Најзанимљивије приче о култури, најатрактивније репортаже. [ детаљније ]

После укидања виза и почетка примене Споразума о отвореном небу, како се најављује, из Србије ће летети знатно више авиокомпанија него до сада. То би требало да значи да ће цене услуга, због веће конкуренције, бити знатно ниже.

Шта ће се у авиосаобраћају променити после 19. децембра? Ко ће све имати право да лети?
Да би се такмичила са конкуренцијом, домаћа авиокомпанија мора да понуди бољу услугу и ниже цене. Да ли је то исплативо? Докле можете стићи са 20 евра?

Искуства других земаља показују да је потребно да прође неколико сезона да би се путници навикли на постојање лоу-кост компанија, да би научили какву услугу нуде и одлучили да ли им таква услуга одговара.

Какву услугу нуде нискотарифне компаније? Кога ће возити Ники Лауда? Ко ће се у Србији возити тим компанијама? Колико ћемо уштедети ако цене карата буду ниже, а цене аеродромских такси остану непромењене?

Гости Ока су Небојша Старчевић, директор Директората цивилног ваздухопловства, и Игор Салингер, новинар.

О ценама, услузи и конкурентности говоре генерални директор ЈАТ-а Срђан Радовановић и заменик генералног директора аеродрома "Никола Тесла" Велимир Радосављевић.

Емисију води Нада Васиљевић.

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом