четвртак, 01.06.2017, 22:56 -> 10:04
Културни дневник
Гост је вајар Јелена Кршић која излаже на 57. Венецијанском бијеналу по позиву Европског културног центра у "Palaco Mora" у оквиру изложбе "Личне структуре, отворене границе". У истом простору су и радови две уметнице које су раније награђене "Златним лавом", Марине Абрамовић и Јоко Оно.
Почиње други Фестивал музичког документарног филма на коме ће до 4. јуна у Дому културе "Студентски град" бити приказана страна и домаћа остварења која се баве различитим музичким жанровима и ауторима.
У Министарству културе представљен је нацрт Стратегије развоја културе у Републици Србији од 2017. до 2027. године.
О књизи "Лична документа" Љубивоја Тадића говориле су колеге и пријатељи у Библиотеци града.
Поводом обележавања Дана импровизације, у Студентском културном центру одржан је концерт студената Факултета музичке уметности.
Водимо вас у Версај, где је у резиденцији француских владара отворена велика изложба поводом 300 година од посете руског цара Петра Великог Француској. Изложба је припремљена у сарадњи са Музејом Ермитаж у Санкт Петербургу, а тиме се обележава и три века успостављања дипломатских односа Француске и Русије.
У Риму гостује део богате уметничке колекције шпанске краљевске породице. Поставка "Од Каравађа до Бернинија" обухвата више од 60 ремек дела мајстора 17. века и сведочи о нераскидивим везама шпанског племства и италијанске сликарске школе.
Сваке вечери од понедељка до петка на Првом програму после Дневника у 23 емитује се Културни дневник. Репризира се сутрадан на Првом програму у 12.30. Емисија је пресек најзначајнијих вести из уметности, културе, али и поп културе, дизајна, нових технологија. Новинари, дописници, сарадници РТС-а јављају се свакодневно са места најважнијих и најзанимљивијих догађаја. Гости Културног дневника су водеће личности из света културе и уметности.
Уредник: Биљана Бралушић Јовановић
Реализатор: Сања Реџић

Autor:
РТС
Сваке вечери од понедељка до петка, на Првом програму РТС-а, после Дневника у 23. Обиље информација, извештаји, и анализа критичара. [ детаљније ]
Коментари