Око економије: Бити добар у кризи

Како се у време кризе компаније у Америци и Србији труде да буду друштвено одговорне сазнајемо на примерима из Мемфиса и Беле Паланке.

Око Око

Autor:
Горислав Папић, Стеван Костић, Драгана Игњић

Сваког радног дана у 18:25 - најактуелније политичке, спољнополитичке, економске и друштвене теме. Најзанимљивије приче о култури, најатрактивније репортаже. [ детаљније ]

Од како постоје велике компаније, постоји и њихова потреба да позитивно утичу на своју околину, врло често и због тога што њихови профити вишеструко надмашују буџете локалних самоуправа.

Потреба да се послује на друштвено одговоран начин данас је саставни део пословања и није се изгубила ни у време кризе.

Како то функционише у САД, где верујемо да је зарад профита све дозвољено, а како у Србији, где су компанија успешне ако не праве губитак па се ћини да за друштвену одговорност и нема пуно места.

Наш репортер Весна Дамјанић Бранковић истраживала је ову тему у Мемфису и Белој Паланци.

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом