ТВ фељтон – Виторио Стораро

„Култура је веома лепа ако се појединачно анализира. Свака у себи носи својствену лепоту. Али ја сам снимајући филмове увек тежио да тражим универзални симбол. Онај за који није важно где се манифестује. Користио сам се географијом, осветљењем, бојама и културом одређене земље“, рекао је за Телевизију Београд Виторио Стораро, италијански филмски сниматељ и директор фотографије, који је 2006. године у Београду био ангажован на снимању филма „Каравађо“ редитеља Анђела Логонија.

Директор фотографије раскошног опуса, овенчан са чак три Оскара за фотографију култних филмова „Апокалипса сада" (Ф. Ф. Копола, 1979) „Црвени" (Ворен Бити, 1981) и „Последњи кинески цар" (Б. Бертолучи, 1987), фасцинантну каријеру започео је шездесетих година 20. века, а скоро сви филмови на којима је радио добили су највиша признања и сврстали га међу 10 највећих филмских сниматеља на свету. Пред камерама наше телевизије Виторио Стораро говорио је о виђењу филма и уметности уопште, о свом раду и стваралаштву. Разговор прате одломци остварења која су, захваљујући његовом његовом невероватном таленту и умећу, уврштена у филмску антологију света.

Ауторка: Маја Сковран

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се