Балкан: Балкан као бренд

Aутор Миодраг Ћертић, уз свесрдну помоћ рокенролера, уметника, књижевника, научника и по којег новинара, покушава да продре у срж бренда Балкан.

Како и зашто је настао, у шта је израстао и да ли нестаје? Ко припада, а ко не припада Балкану и шта о томе мисле они који су тај бренд створили? Између осталих, ту су чланови групе Дубиоза колектив, Весна Голдсворти, др Воја Павловић, Тома Лонгиновић и професор Данијел Ф. Милија.

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом