Промоција српског туризма у Штутгарту

Tуристичкa понудa Србије биће представљена на највећем европском сајму туризма, намењеном широкој публици - ЦМТ у Штутгарту, у Немачкој, који почиње 14. јануара и траје до 22. јануара. Главна тема промотивне кампање Туристичке организације Србије за ову годину је гастрономија.

Туристичка организација Србије (ТОС) представиће туристичку понуду Србије на највећем европском сајму туризма, намењеном широкој публици - ЦМТ у Штутгарту, у Немачкој, који почиње сутра и траје до 22. јануара.

На штанду величине 55 квадратних метара, биће присутне туристичке организације Србије, Војводине и Београда, које ће представити понуду кратких одмора у градовима, одмор у природи, смештај у камповима и сеоским домаћинствима Србије, туризам за младе, вински туризам, културне руте, као и манифестације које се одржавају ове године.

Главна тема промотивне кампање ТОС за ову годину је гастрономија, па ће ТОС кроз кампању "Soulfood Serbia" представити нову брошуру и филм који промовишу путовања по Србији кроз аутентичне произведе и јела за сваки од региона.

Поред тога, свакодневно ће на штанду бити организоване дегустације српске хране и пића.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

недеља, 02. јун 2024.
26° C

Коментари

Nena
Мамурлук – како преживети дан после
Cigarete
Шта ми се догађа с организмом кад престанем да пушим?
Decija evrovizija
Дечја песма Евровизије
ablacija
Шта је превенција за изненадне болести
Gdjj
Комшије