Читај ми!

Комуникација између лекара и пацијената

Иако однос лекара и пацијента умногоме зависи од става лекара, истраживања показују да лекари најчешће криве пацијентe када постоји проблем у комуникацији.

Уколико пацијенти не запамте упутства или, и поред објашњења, не разумеју у потпуности дијагнозу, лекари не мисле да је то њихова кривица. Зато један амерички лекар, Џејмс Рајан, уз одобрење пацијената, тонски снима прегледе и качи их на заштићену веб платформу.

Како би његове колеге у Србији реаговале када би пацијенти разговоре у ординацији снимали телефоном, тек да се подсете, јер се углавном 90% разговора по изласку из ординације заборави.

Да ли би то била добра пракса, каква је комуникација између лекара и пацијената и којом терминологијом треба да се служе доктори, питамо наше госте: проф. др Пају Момчилова и проф. др Софију Мићић Кандијаш.

Аутор и водитељ: Дијана Ивановић

 

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом