Читај ми!

Херман и Хичкок

„Двадесет први век се неће интересовати за наше слике, литературу или архитектуру колико за игране филмове, јер су управо они једина права оригинална форма двадесетог века. Прави композитори се радују могућности да стварају музику за филм, док су они који то одбијају ‒ осуђени на заборав.”

Ово су речи Бернарда Хермана, једног од највећих композитора филмске музике у двадесетом веку, аутора значајног подједнако по музици коју је створио, колико и по насловима филмова у чијем је стварању учествовао: „Грађанин Кејн”, „Психо”, „Вртоглавица”, „Дан када је земља стала”, „Снегови Килиманџара”, „Таксиста”. У данашњој емисији, коју смо посветили Бернарду Херману, фокусираћемо се на један од најважнијих аспеката његовог стваралаштва, сарадњу са редитељом Алфредом Хичкоком. Слушаћете оркестарске свите са музиком из филмова: „Невоље са Харијем”, „Север-северозапад”, „Психо”, „Вртоглавица” и „Марни”.

Аутор емисије је Ивана Комадина.

Коментари

Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Браво, доста је безобразлука
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
medicinsko nasilje
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво