Феномен ТИМ БИЛДИНГ

Милана Поповић, Јелена Весић и Славица Бјелић

ТИМ БИЛДИНГ се појављује почетком 80-их година прошлог века у Америци, као један од заштитних знакова новог капитализма. Данас свака јака компанија у свету редовно организује тим билдинге за своје запослене.

Иако је до пре десетак година на нашим просторима био потпуно непознат термин, тим билдинг постаје све популарнији међу великим компанијама.

Дослован превод енглеског израза team building био би „стварање тима", а најкраће речено објашњава се као скуп едукативно-рекреативних или забавно-рекреативних активности којима је циљ стварање тима или оснаживање и побољшање међуљудских односа у постојећем како би се досегли заједнички циљеви.

Када неко помене тим билдинг, вероватно вам прво на памет падне дружење запослених у фирми уз иће и пиће, па и не видите баш претерану потребу за таквим дешавањима. Али, поента је далеко више од пуног стомака. Он окупља људе који заједно раде и на тај начин охрабрује сарадњу и тимски рад.

Комуникација и бољи заједнички рад је главни разлог зашто људи бирају тим билдинг, јер, логично, свако жели пријатељску радну средину у којој се људи добро осећају и не преврћу очима на друге колеге. А то свакако значи боље и природније радно окружење у свакој компанији, великој или малој.

Гости у емисији биће Милана Поповић и Јелена Весић, оснивачице фирме Colloco team challenge (агенција која ради на развоју тимова) и Славица Бјелић из фирме Arena team building.

Аутор: Душанка Петровић

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом