Речено и прећутано

Права потрошача

На тржштиту роба и услуга потрошач је увек слабија страна и као такав треба да ужива привилегије и заштиту. Ипак, многе правне празнине које постоје у нашем законодавству, по мишљењу неких стручњака, намерно су учињене како би се спречио кохерентан систем заштите. Јавна предузећа, на пример, имају монополску позицију, а Комисија за заштиту конкуренције није надлежна за решавање проблема потрошача чија су права у овој сфери често и грубо нарушена.

Да ли је у Србији на делу провизоријум правне заштите потрошача, јесу ли обмане потрошача интернационалног карактера, о чему сведочи случај Фолксвагена и колико смо заштићени од небезбедних и обмањујућих производа који нам потенцијално угрожавају живот и здравље, теме су за госте емисије Речено и прећутано Дениса Перинчића, председника УО Републичке уније потрошача и Петра Богосављевића, председника Покрета за заштиту потрошача.

Аутор и водитељ: Дијана Ивановић

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом