Речено и прећутано

МЕДИА МАРКЕТ: „Отишло у (в)етар“ – изазови радија у свету конвергираних медија

Поводом 60 година постојања, Радио Београд 2 на Сајму информисања, комуникација и маркетинга организује серију панел-дискусија тематски посвећених медијима и култури. Панел који у среду директно преносимо из Хале 3 Београдског сајма, биће посвећен могућностима радија у добу медијске конвергенције.

И поред чињенице да је најбржи медиј, а у ванредним ситуацијама често и једини канал информисања, често се, са развојем нових технологија, поставља питање будућности радија. Какву ће улогу имати добри стари радио у времену пред нама? Зашто је радио медиј којем, према спроведеним истраживањима, грађани највише верују? Колико ће новоустановљени концепти одложеног слушања, podcast-а, присуство на другим интернет платформама, па и кокетирање са визуелним елементима, удахнути нови живот радију?

Учесници панел-дискусије су др Далибор Петровић, социолог, професор на Саобраћајном и Филозофском факултету у Београду, др Анка Михајлов Прокоповић, доцент на Департману за комуникологију и новинарство Филозофског факултета у Нишу, Милан Мишић, новинар, аутор рубрике Авенија Америка и Зоран Модли, радио-водитељ, аутор емисије ЗАИР.

Модератор дискусије и водитељ програма је Ранко Стојиловић.

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом