уторак, 16.04.2013, 17:05 -> 15:48
štampajУ средишту пажње
Социјална корпа - јефтинији производи за свакодневу потрошњу или маркетиншки трик! Трговински ланци понудили су од почетка априла у својим радњама производе из социјалне корпе по нижим ценама и до 30 одсто за одређене прехрамбене производе и артикле кућне хемије.
Да ли је грађанима довољно јасно - шта је заправо социјална корпа, шта садржи и шта је на снижењу? Да ли ће акција, уколико заживи, омогућити да основни прехрамбени производи буду јефтинији и приступачнији већини која се свакодневно суочава са падом животног стандарда или је - како је део стручне јавности оценио - у питању још један популистички потез државе? Шта је важније - да трговци понуде купцима зејтин јетинији за пет динара или да се тржиште нормализује и ојача конкуренција? Шта од социјалне корпе имају потрошачи, а шта трговци?
Гости емисије У средишту пажње су - Жељко Ракић, начелник одељења за трговину у Министарству спољне и унутрашње трговине и телекомуникација, Вера Вида, председница Центра потрошача Србије и Горан Ковачевић из сектора трговине Уније послодаваца Србије и власник трговинског ланца Гомеџ.
Уредник и водитељ емисије је Оливера Симић Милошевић.
Радио Београд 1, 17.05

Autor:
Редакција магазинског програма
Свакога радног дана емисија "У средишту пажње" доноси интервју са нашим најбољим аналитичарима и коментаторима, политичарима и експертима, друштвеним иноваторима и другим познатим личностима, или личностима које ће убрзо постати познате. [ детаљније ]
Коментари