Визија

Ликовност медија и писма

На годишњем самиту Светске асоцијације уличних новина Магазин „Лицеулице" освојио је прву награду у категорији насловних страница. Но, ово активистичко гласило је већ шест пута до сада било номинованo у најужем избору за награде ове асоцијације. Дизајн који на најбољи начин покушава да комуницира са читаоцем, едукујући га и подстичући да другачије мисли о маргинализованим групама - у готово сваком броју био је на завидном ниову. О „Лицуулице", које је упркос сталним финансијским потешкоћама дошло до вредног признања, причу доноси Лана Николић.

У Установи културе ‘'Пароброд'' је у току изложба посвећена ћириличном писму и његовим потенцијалима као медију изражавања. Оно што стоји иза самог писма јесте његова ликовност па су тако, овде, изложени сликарски и калиграфски радови који кроз различите поетике испитују ликовост ћирилице. Помоћу ње се споразумевамо, али нам радови могу помоћи да схватимо шта ћирилична слова и мотиви покушавају да нам поруче на другом нивоу о чему извештава Марина Зец.

Кроз емисију води Јелена Кнежевић.

Визија Визија

Autor:
Београд 202

Социо-културолошки магазин, који прати савремене друштвене феномене. Емисију уређују мр Љубица Крминац (култура) и Александра Гловацки (уметност). [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом