Визија

Тема: како се дизајнирају нове успомене?

Миксер организације, Балканска дизајн мрежа и компанија „Металац" су удружили снаге на редизајнирању посуђа познатог српског произвођача. Амбиција конкурса „Нове успомене", који је у том циљу расписан је била важан искорак у правцу подстицања сарадње између талената из области дизајна и сектора привреде. Младим дизајнерима је омогућено да добију прилику да своје идеје преточе у реалан производ и представе се не само српској јавности, већ и међународној - на предстојећем франкфуртском сајму „Амбијенте". О значају оваквих пројеката и резултатима конкурса ће се говорити у данашњој емисији.
 

Аутор и уредник, мр Љубица Крминац.

Визија Визија

Autor:
Београд 202

Социо-културолошки магазин, који прати савремене друштвене феномене. Емисију уређују мр Љубица Крминац (култура) и Александра Гловацки (уметност). [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом