Superheroji medijske pismenosti - Reklamiranje

Jovan je vrlo zadovoljan samouvidom da mu je važno to šta drugi misle o njemu a ne ko je on zaista. U nastojanju da postane osoba kakva će se dopasti drugima potpada pod uticaj hipnotišućih reklamnih poruka koje upravo to obećavaju. Tome u mnogome doprinosi količina reklame koje iskaču iz svih digitalni uređaja koje koristi.

Međutim, moć medija koji se koriste u reklamne svrhe, Mileava i Jovana pokušavaju da upotrebe u plemenite svrhe. Nalaze vrlo korisne primere distribucije važnih poruka putem medija, koje mogu da zaštite pojedince, stranovništvo i ugrožene manjinske grupe.

Na kraju, Jovanu otvara oči niko drugo do bistra devojčica koja ne haje za svet sa ekrana već uživa u ovom realnom, pozivajući Jovana da se zajedno igraju.

TV serija "Superheroji medijske pismenosti" se sastoji iz igranih, animiranih i dokumentarnih segmenata. Namenjena je deci i mladima, ali i opštoj populaciji. Dakle, i digitalnim urođenicima kao i digitalnim doseljenicima
Mileva - Borka Tomović
Jovana - Dorotea Đanetaki
Jovan - Luka Pešić
Urednica serije: Jelena Micić
Scenarista i reditelj: Ilija Gajica

Коментари

Re: Poreklo
Чије гене носе народи у региону
Imam novcic od 1 centa dole je vrednost ponudjena 6000 dinara
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Imam mali novcic 1 cent
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Косовски вез
Нематеријална културна баштина Србије – косовски вез
Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара