недеља, 11. апр 2021, 21:30
Superheroji medijske pismenosti - Reklamiranje
Jovan je vrlo zadovoljan samouvidom da mu je važno to šta drugi misle o njemu a ne ko je on zaista. U nastojanju da postane osoba kakva će se dopasti drugima potpada pod uticaj hipnotišućih reklamnih poruka koje upravo to obećavaju. Tome u mnogome doprinosi količina reklame koje iskaču iz svih digitalni uređaja koje koristi.
Međutim, moć medija koji se koriste u reklamne svrhe, Mileava i Jovana pokušavaju da upotrebe u plemenite svrhe. Nalaze vrlo korisne primere distribucije važnih poruka putem medija, koje mogu da zaštite pojedince, stranovništvo i ugrožene manjinske grupe.
Na kraju, Jovanu otvara oči niko drugo do bistra devojčica koja ne haje za svet sa ekrana već uživa u ovom realnom, pozivajući Jovana da se zajedno igraju.
TV serija "Superheroji medijske pismenosti" se sastoji iz igranih, animiranih i dokumentarnih segmenata. Namenjena je deci i mladima, ali i opštoj populaciji. Dakle, i digitalnim urođenicima kao i digitalnim doseljenicima
Mileva - Borka Tomović
Jovana - Dorotea Đanetaki
Jovan - Luka Pešić
Urednica serije: Jelena Micić
Scenarista i reditelj: Ilija Gajica
Коментари