TV feljton -Vitorio Storaro

„Kultura je veoma lepa ako se pojedinačno analizira. Svaka u sebi nosi svojstvenu lepotu. Ali ja sam snimajući filmove uvek težio da tražim univerzalni simbol. Onaj za koji nije važno gde se manifestuje. Koristio sam se geografijom, osvetljenjem, bojama i kulturom određene zemlje“, rekao je za Televiziju Beograd Vitorio Storaro, italijanski filmski snimatelj i direktor fotografije, koji je 2006. godine u Beogradu bio angažovan na snimanju filma „Karavađo“ reditelja Anđela Logonija. Direktor fotografije raskošnog opusa, ovenčan sa čak tri Oskara za fotografiju kultnih filmova „Apokalipsa sada“ (F. F. Kopola, 1979) „Crveni“ (Voren Biti, 1981) i „Poslednji kineski car“ (B. Bertoluči, 1987), fascinantnu karijeru započeo je šezdesetih godina 20. veka, a skoro svi filmovi na kojima je radio dobili su najviša priznanja i svrstali ga među 10 najvećih filmskih snimatelja na svetu. Pred kamerama naše televizije Vitorio Storaro govorio je o viđenju filma i umetnosti uopšte, o svom radu i stvaralaštvu. Razgovor prate odlomci ostvarenja koja su, zahvaljujući njegovom njegovom neverovatnom talentu i umeću, uvrštena u filmsku antologiju sveta.

Autorka Maja Skovran

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво