РЕМ: Највише времена за СНС, па за СзС, СПС-ЈС

Регулаторно тело за електронске медије (РЕМ) објавило је нови пресек о надзору пружалаца медијских услуга током предизборне кампање, у периоду од 23. до 29. маја у којем су најзаступљенији били аналитичари, а од листа Александар Вучић - за нашу децу, затим СзС, СПС-ЈС, Александар Шапић - Победа за Србију и УДС.

РЕМ се бавио временом које су листе добиле, али не и да ли су листе приказане на позитиван, негативан или неутралан начин.

Александар Вучић - За нашу децу имао је десет сати и два минута, Савез за Србију седам сати и 40 минута, Ивица Дачић -ЈС - Драган Марковић Палма шест сати и шест минута, Александар Шапић СПАС - пет сати и 40 минута, УДС десет минута мање од Шапића.

ЛДП је имао три сата и 57 минута, За Kраљевину Србију три сата 22 минута, академик Муамер Зукорлић Само право пет минута мање од Kраљевине Србије, а Метла 16 минута мање у односу на Зукорлића.

СРС припало је два сата и 48 минута, а Милану Стаматовићу четири минута мање од радикала. ПСГ је имао два сата и 36 минута, СДС два сата и 30 минута, Заједно за Србију сат времена и седам минута. СВМ је добио цео сат, а Заветници 39 минута.

Нова странка је имала 24 минута и 47 секунди, Удружење 1 од 5 милиона 14 минута и 59 секунди...

Највише пажње на РТС 1 добио је Милан Стаматовић скоро сат времена, а следе Шапић и Зукорллић са 41 минут. СРС, Метла 2020, СПС-ЈС и УДС по 25 минута. Листа Александар Вучић - За нашу децу имао је три минута 54 секунде што је за 38 секунди више од Заветника.

И на Пинку су аналитчари имали највише простора 23,67 одсто, односно око 69 минута, а потом УДС и СПС- ЈС су имали по 40 минута. Радикали су на четвртом месту са 27 минута, потом Метла 2020 са 18 минута и 14 секунди, и листа Александар Вучић - За нашу децу 4 секунде мање у односу на Метлу.

На ТВ Првој скоро половину времена - сат времена и 11 минута имали су аналитичари, а онда следи Шапић са 14 минута, као и радикали са 13 минута и 21 секунду. Метла је имала 11 минута, УДС десет минута, Зукорлић три минута и 15 секунди, а листа За нашу децу 2 минута 58 секунди.

И на Н1 највише пажње су добили аналитичари, четвртину времена. Савез за Србију је имао пет сати и 19 минута, следи листа За нашу децу са четири сата и 39 минута, потом СПС-ЈС два сата и 24 минута, УДС 100 минута.

На ТВ Б92 најзаступљенија листа је била Александар Вучић - За нашу децу која је добила скоро трећину времена, потом СРС око 14 одсто времена, а Kраљевина Србија је имала 13 одсто времена.

Медији са највише предизборног програма 

Предизборни програм био је најзаступљенији на Н1 телевизији која је, по извештају РЕМ-а, имала учешће од 38,67 одсто у односу на укупно предизборно време у односу на остале медије. У том периоду Н1 је емитовао укупно један дан, седам сати и 49 минута предизборног програма.

Следи Хепи ТВ са учешћем од 14,23 одсто или 11 сати и 42 минута предизборног програма.

Треће место је припало Новој С са учешћем од 11,07 одсто, односно девет сати и шест минута.

РТВ имала је седам сати и два минута предизбоног програма, Пинк пет сати и 15 минута, Б92 четири сата и 13 минута, РТС 1 пет сати и један минут, Радио Нови Сад три сата и 17 минута, ТВ Прва два сата и 30 минута, Радио Београд сат времена и 39 минута, а најмање предизборног програма имали су РТВ 2 и РТС 2.