Читај ми!

Sajt i imejl adresa su poslovni resursi u 21. veku, zašto je važno odabrati nacionalni domen

Velika preduzeća jako retko praktikuju da u komunikaciji sa klijentima koriste „besplatne“ imejl servise. Istraživanje koje je krajem prošle godine sproveo Registar nacionalnog internet domena Srbije u 400 preduzeća pokazuje da više od polovine, tačnije 54 odsto, malih preduzeća ima privatne adrese. Adresa elektronske pošte na vlastitom nazivu domena preduzeća donosi bolji odnos sa klijentima i omogućava kontrolu nad poslovnim resursom, kaže za RTS Dijana Milutinović, saradnica za marketing i komunikacije u RNIDS-u.

Gostujući u Jutarnjem programu Milutinovićeva je rekla se taj podatak objašnjava činjenicom da mikropreduzeća imaju mali broj zaposlenih, da je često reč o firmama koje imaju jednog ili dvoje zaposlenih.

„Kao razloge zašto imaju privatne imejl adrese firme navode da nemaju dovoljno informacija, da deluje komplikovano, da nemaju ljude koji bi se time bavili“, navodi Dijana Milutinović.

Prema njenim rečima, imejl adresa na sopstvenom nazivu domena obezbeđuje lepši odnos sa klijentima i omogućava kontrolu nad poslovnim resursom.

Dodaje da su sajt i imejl adresa poslovni resursi u 21. veku. „U Agenciji za privredne registre je potrebno da navedete imejl adresu koja služi kao kontakt, sa institucijama i drugim privrednicima koji će možda da pretraže bazu APR-a da provere kako vaše preduzeće posluje“, objašnjava saradnica za marketing i komunikacije u RNIDS-u.

Prema rečima Milutinovićeve, velika preduzeća se ponašaju drugačije i kada posmatramo iz ugla korisnika videćemo da će jako retko od neke velike firme stići mejl koji sadrži nadimke, brojeve i slično.

„Velike firme iz inostranstva kada se oglašavaju na našem tržištu uvek imaju imejl adrese na nazivu domena na kojem su sajtovi. Ako gledate neke blogere ili ljude koji se bave frilens poslovanjem oni najčešće imaju adrese na sopstvenom domenu“, poručuje Dijana Milutinović.

Naglašava da je elektronsko i onlajn poslovanje prosto eksplodiralo u vreme koronavirusa. Mnogima nije bilo lako da se preorijentišu na taj segment poslovanja, a oni koji su to brzo uradili nikad bolje nisu poslovali.

„Mislim da nas je korona naučila koje su to prednosti poslovanja na internetu. Sa druge strane i nas kao potrošače i kupce verujem da je zaista promenila, sada mnogo češće naručujemo putem interneta, naučila nas je da su nam informacije mnogo dostupnije, da mnogo stvari za koje smo čekali na šalterima možemo da završimo onlajn", rekla je Milutinovićeva.

Dodaje da su društvene mreže nešto bez čega savremeno poslovanje može i ne mora, zavisi ko kakav biznis model usvoji.

„Uvek treba poći od toga da su naš sajt, naša imejl adresa, naše na internetu, ono o čemu mi brinemo i ono što mi plaćamo. Društvene mreže su u vlasništvu inostranih kompanija koje upravljaju svojim resursima kako žele", istakla je Dijana Milutinović, saradnica za marketing i komunikacije u RNIDS-u.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

недеља, 22. септембар 2024.
11° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи