Желите да наручите - може ту је "дигитални конобар"

Група искусних српских ИТ стручњака покренула је иновативни старт-ап пројекат „дигитални конобар", који је, поред Србије, почео да осваја и свет.

КОНО.БАР је нови, једноставан и лако прилагодљив сервис, који је пре свега бесплатан и за угоститеље и госте, а циљ је да се побољша квалитетна и брза услуга у угоститељским објектима свих врста.

Коришћење „дигиталног конобара" омогућава максималну здравствену безбедност, као и минималан контакт са евентуалним зарађеним површинама и особама, што је изузетно важно у тренутно осетљивој епидемиолошкој ситуацији.

Сервису "дигитални конобар" једноставно се приступа, снима се мобилним телефоном, скенира QR код који се налази на столу, а затим када се телефонски корисници упишу у комплетан мени ресторана у коме се налазе, гост бира поруџбину коју конобар добија на свом столу и за врло кратко време гост је послужен.

Значи да гост не мора да чека да се покаже конобар, већ наручује или тражи рачун када жели. Такође је врло важно што гост не мора да дође у контакт са папирним менијем, што није могуће дезифинковати, јер је у великој мери умањен ризик од преноса заразних болести. На овај начин је смањено време чекања на услугу конобара, а у исто време и гост и конобар су заштићени.

Још једна велика предност услуге КОНО.БАР је оно што мени ресторана може бити доступан на готово свим светским језицима. Наиме, гост прегледа поруџбину на језику који је одабран, што олакшава комуникацију посебно када се ради о туристима са кинеским, француским, немачким, руским, турским, шпанским говорним подручјима.

Такође, „дигитални конобар" олакшава комуникацију са конобаром и глувонемим особама. Дигитални мени се лако мења и омогућава детаљне описе артикала са сликама и ценама, као што сваки ресторан може посебно да истакне своју дневну понуду хране и пиће кад год жели.

Свим сегментима сервиса доступан је преко камере телефона или читача QR кода, а нема потребе да инсталирате апликацију за преузимање меморијског телефона, а угоститељи бесплатно добијају опрему која је потребна за рад.

Поред ресторана, кафића и клубова, сервис може бити искоришћен у хотелским собама за услугу рум-сервиса, као и у ресторану брзе хране и самопослуживању када гост на телефону прима информације када је његова поруџбина спремна за преузимање.

Ова врста сервиса постоји и у свету, али сервис који су развили наши ИТ стручњаци је толико напредан и лак за коришћење да се српски сервис већ користи у неколико земаља Европе, а само наши угоститељи могу имати бесплатну услугу.

Већ више од 200 ресторана широм Србије користи услуге „дигиталног конобара", а овај сервис користи се у ресторанима у Шпанији, америчким државама, Грчкој, Босни и Херцеговини и Хрватској.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 26. април 2024.
16° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво