Империја Армани, шта после Ђорђа
Због великог утицаја који бренд Армани има, смрт Ђорђа Арманија покренула је питања о будућности његове модне куће. Пошто није имао деце која би наследила његову империју са приходом од 2,3 милијарде евра остварених 2024. године и са ширењем пословања на хотеле, ресторане, козметику и чоколаде, још раније је предузео мере како би обезбедио да компанија настави рад под надзором његових најпоузданијих чланова породице и верних сарадника.
Потенцијални наследници су његов брат Серхио, сестра Розана, братанице Силвана и Роберта Армани и сестрић Андреа Камерана. Према тестаменту Ђорђа Арманија, модна кућа, званично позната као „Ђорђо Армани“, могла би бити стављена на продају.
У тестаменту се такође наводи да наследници треба да продају 15 одсто удела у року од 18 месеци, а у периоду од три до пет година од 30 до 54,9 одсто удела истим купцима. Наводи се и да наследници треба да размотре друге модне куће са којима је бренд годинама имао пословне везе.
Ђорђо Армани био је успешан италијански модни креатор, рођен 11. јула 1934. године, оснивач чувеног бренда „Армани“. Сматран је најутицајнијим италијанским модним дизајнером, који је имао огромну улогу у облачењу славних личности из спорта, музике, уметности, политике и филма, нарочито за свечане црвене тепихе.
Био је познат по топлим и дуготрајним односима са својим пословним партнерима, другим модним креаторима и бизнисменима из свих области трговине. Иако није имао деце, био је породично оријентисан и увек је држао брата, сестру и остале блиске рођаке уз себе, укључујући их и у пословање.
У 92. години живота 4. септембра, преминуо је у свом дому у Милану, након периода погоршаног здравља услед отказивања јетре.
Први пут пре своје смрти није присуствовао Миланској недељи моде одржаној у јуну 2025. због здравственог стања. Сахрањен је на приватној церемонији коју је породица организовала у Ривалта ди Гацоли, у покрајини Пјаченца, а све Арманијеве продавнице биле су затворене један дан у знак жалости.
Армани више није жив, али је иза себе оставио огромно наслеђе и верујемо у континуитет његовог бренда, јер је још за живота предузео све кораке како би осигурао будућност свог пословања.
Коментари