понедељак, 14.05.2012, 13:22 -> 14:33
štampajГвинет ново лице „Хуго Боса“
Мала црна хаљина као инспирација и Гвинет Палтроу као заштитно лице не могу проћи незапажено на тржишту парфема, уверени су челници компаније „Хуго Бос“. Букет мирисних нота "Nuit Pour Femme" будућим корисницама постаће неодољив чим се буду појавиле фотографије и ТВ реклама са славном глумицом.
Холивудска глумица Гвинет Палтроу постала је заштитно лице новог парфема компаније „Хуго Бос" Nuit Pour Femme, који је инспирисан елеганцијом мале црне хаљине, преносе британски медији.
Будући да се више пута опробала у модној индустрији као једно од заштитних лица скандинавског модног бренда "lindex", као и бренда "coach", америчка глумица и певачица требало би да се снађе прилично добро у улози коју јој сада поверава модни гигант.
Ангажман подразумева појављивање у телевизијској реклами, учешће у онлајн кампањи, а Гвинет ће се фотографисати и за штампана издања рекламе за нови парфем који ће у продаји бити у септембру.
Глумица се придружила „Босовој породици" заштитних лица парфема коју чине Сијена Милер, Орландо Блум и Џеред Лето.
Некадашњи партнер ове глумице Бред Пит постао је пре неколико дана први мушкарац који је заштитно лице легендарног парфема „шанел 5".
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар