Читај ми!

Сајбер безбедност и комуникациона решења побољшани уз помоћ Дактелиног новог софтвера

Сајбер безбедност, комуникациона решења, Омни-канал платформа и вештачка интелигенција, само су нека од битних питања на која одговоре нуди Дактела. Ова софтверска компанија тек улази на српско тржиште, што је био повод нашег разговора са оснивачем компаније, Давидом Хајеком. Нови софтвер могао би да реши све комуникацијске проблеме.

Шта ћете донети Србији, у погледу сајбер безбедности и комуникационих решења, што нам друге, сличне компаније нису понудиле?

Д: Без обзира на уврежено мишљење о традиционалном, односно локалном приступу ( где је сама компанија одговорна за одржавање решења и свих повезаних процеса), решења у облаку су, статистички посматрано, безбеднија.

Наша решења поседују интегрисане безбедносне функције које су дизајниране тако да заштите ваше податке док сте повезани на мрежу. Дактела системе обезбеђују неки од најнапреднијих безбедносних технологија у индустрији, као што је cloudflare - онемогућавајући да трећа страна има приступ вашим подацима.

Kада су подаци сачувани у облаку, они путују преко оптичких влакана и шифрују се чим напусте вашу мрежу. Најједноставније речено - чак и ако неко успе да продре у ваш заштитини зид или га уклони, морао би да дешифрује податке пре него што би могао да им приступи.

Имплементацијом нашег система немате никакве хардверске трошкове или потребу за додатним особљем за одржавање система, нити бригу о ажурирањима на најновију верзију. Уколико нека рута не функционише, нудимо алтернативну руту како не бисте имали застоје у услузи.

Kоје су предности коришћења Омни-канала?

Д: Постоји неколико предности коришћења омниканалног решења за корисничку услугу и ангажовање, а по коме је Дактела позната. То су побољшано искуство, повећана ефикасност, бољи подаци и увиди, јединственост и флексибилност, као и повећана продаја, приход и лојалност.

На пример, Дактела омогућава корисницима да комуницирају са својим клијентима преко више канала (е-пошта, телефон, чет, друштвене мреже, итд.) и да њихове интеракције буду интегрисане у базу, чиме се интезивно ради на побољшању корисничког искуства.

Интеракцијама купаца се управља кроз све канале комуникације на централизован и поједностављен начин. Ово значајно штеди време агентима који су укључени у разговоре, повећава њихову ефикасност, а самим тим смањује и трошкове компаније.

Уз Дактелу, компаније прикупљају и анализирају податке из свих интеракција са клијентима, који могу да пруже значајан увид у понашање и преференције купаца.

Један интерфејс даје корисницима јасноћу. Концепт комуникације је исти без обзира на канал комуникације. Поред тога, велики број свакодневних задатака се може аутоматизовати. Могућност обезбеђивања персонализоване, релевантне и доследне поруке на свим каналима комуникације, што према нашим сазнањима може повећати продају и приход.

Ваш систем може да подржи и рад од куће. Да ли мислите да је то будућност вођења пословања?

Д: Приметили смо да омогућавање рада на даљину или хибридни рад постају све важнији предуслов на данашњем тржишту рада. Запослени очекују и фаворизују могућност рада од куће или делимичнан рад од куће (тзв. хибридни модел), а организације које се придржавају традиционалног приступа „само у канцеларији“ ускоро могу наићи на потешкоће у проналажењу одговарајућих кандидата за посао.

Постоји велики број статистичких података, извештаја и контролних табли које вам помажу да останете информисани, али и упозорени, без обзира на удаљеност. Ми омогућавамо запосленима да остану повезани и да раде заједно, чак и када нису на истој физичкој локацији, без угрожавања ефикасности или продуктивности.

По чему је ваш ЦЦаСС јединствен?

Д: Корисницима нудимо сопствени комуникациони софтвер и клауд решења за контакт центре. ЦЦааС је скраћеница од Contact Center as a Service (Kонтакт центар као услуга) и омогућава компанијама да брину о купцима користећи све доступне канале комуникације, а све са изворном подршком у веб апликацији.

Поред најочигледнијих предности које ЦЦааС нуди, као што су алати за аутоматизацију (IVR - Interactive Voice Response, чет ботови и АИ виртуелни помоћници), широк спектар извештавања и аналитичке алате, интеграције (са различитим ЦРМ, ЕРП и платформама за е-трговину за пружање беспрекорног корисничког искуства) или скалабилност, Дактела такође нуди матичну Омни-канал платформу која неприметно интегрише све комуникационе канале.

Уместо традиционалније мулти-канал, где су сви канали одвојени или неспретно повезани један са другим.

четвртак, 25. април 2024.
9° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво